Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Ang. spectating
768 besök totalt
Sören Ö
Västerås
Här sen Okt 2007

Trådstartare
Ang. spectating

Jag satt som spectator i pool 2, i och med det fick jag alltså repriserna på pool 2 's lopp. jag har ställt frågan förut en gång, tar man upp en plats på servern om man går in som spectator, svaret jag fick förra gången var: Vet ej!

Eftersom servern var långt ifrån full i Pool 2's lopp så vart ingen skada skedd och skulle det vara så att 25 är där för att rejsa så kan jag ju logga in sist, så att säga, å andra sidan kan man ju få repriserna skickade till sig med messenger och inte alls vara spectator.

Man syns inte i chatlistan om man är spectator, men man borde synas på servern, vänta jag ska testa med att starta en dedikerad server och logga in som spectator där... Ja, man tar upp en plats, så... Jag får be att reprisen skickas till mig i fortsättningen eftersom jag vill ha reprisen, det går väl bra?

Kan någon skicka det ökända Spontanrejs: STCC @ Falkenberg, 17/10, kl 21.00 till mig, med Messenger? Det ska visst vara det värsta någonsin på rejsa.nu och torde vara underhållande att titta på...

SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

hehe, jag var nog med på det, ska kolla....

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

har du fått den senaste?? från i fredags

Västerås
Här sen Okt 2007

Trådstartare