Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1864 besök totalt |
Gamla förare
Undrar om någon kan hjälpa till.Har för mig att det på 60 och 70 talet fanns en förare som hette Rikard Boström kan vara Broström eller något liknande om jag minns rätt körde han sportvagn typ Porsche 910 tror han bodde i Schweiz. Undrar om någon känner till honom och kan berätta lite _________________ Dan Axelsson |
om du läser reglerna för detta forum och ordnar till det där med namnet så ska du se att du kommer så mycket hjälp du behöver.
![]() |
Har hört talas om honom, men vet inte så mycket mera. Tror han hette Boström i efternamn.
Prova att kasta in frågan på www.svartamasken.com så kanske någon kan hjälpa dig där om ingen här kan. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Han heter "Richard Broström" och han körde sportvagnar. I 1000 km på Ringen 1969 körde han tillsammans med "Masten Gregory" en Porsche 910 för "Sportcars Swizerland".
Det är vad jag kommer ihåg så här på rak arm, men jag ska kolla i mina böcker om jag kan få fram något mer om honom. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
frågade pappa, Lars, som var aktiv under denna tiden.
men han kände igen namnet men mindes inte mycke mer... han skyller på åldern. och ja... de gör han kanske rätt i. ![]() _________________ Annica Essunger Racing - It's in the Blood _________________________ Mercedes Benz C250 TD - 96 |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1864 besök totalt |