Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Köra på Spa! (splittad tråd)
1 besök senaste veckan (1296 totalt)
Dan Hovang
Vressel
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1908


Trådstartare
Det finns ju fler banor i europa! :

Jag får har varit i kontakt med en tysk motorklubb och har under sommaren fått inbjudningar till bla. Spa-Fracorchamps, Zandvoort och Dijon-Prenois. För oss i södra sverige (skaeune!) så är det ju inte mycket längre till Stockholm än till Spa.

Denna sommaren blev det inte av, men nästa!
Citera
Kees
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 233



I was considering going to the Porsche days at Spa-Francorchamps in may 2004...but this sounds like an interesting plan as well.

_________________
Kees van Holland

997 GT3
några BMW-Alpina
Citera
Fredrik L
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 617



Är det nån som hör nåt om att åka på SPA så kan de väl lägga en blänkare , jag skulle tycka det var ap-kul att köra där

_________________
Fredrik Larsson

Shoppingclion
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Fredrik L skrev:
Är det nån som hör nåt om att åka på SPA så kan de väl lägga en blänkare , jag skulle tycka det var ap-kul att köra där


Samma här thumbs up

Jag träffade en svensk på ringen som numera bodde i holland nära både ringen och spa och han sa att inget slår ringen. Men givetvis måsta man ju prova spa nångång i livet. Typ nästa år

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17370



Spa kanske kan brytas ut som en egen tråd?

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Dan Hovang
Vressel
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1908


Trådstartare
Kul att det är fler än jag som är helt insnöade på att köra på Spa! Jag har en inbjudan till en track day på Spa den 25 oktober liggande bredvid mej

Kostar 420 euro, open pit lane 09:00 - 18:00 Är det någon som vill utnyttja tillfället så PM'a mej så får ni mer information.

Hade jag haft tid och pengar så har jag inte tvekat! Men för min del är det tävlingar de tre kommande helgerna (Knutstorp, Sviestad och Anderstorp), så det blir lite väl bra att åka ner där den 25e.

Men nästa sommar! Jag kan ta på mej att bevaka vilka möjligheter som öppnar sej och posta här när jag vet. Det är ju några månader kvar till nästa säsong nu ..
Citera
Inför träffar
Köra på Spa! (splittad tråd)
1 besök senaste veckan (1296 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande