Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2585 besök totalt |
Nya Playseats
Här kommer ett gäng nya Platseats... ![]() De har bundlade paket med G25an... http://playseats.biz/ces-las-vegas-p _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
![]() ![]() |
||||
Har lite idéer om hur man kan göra hemma, lite smärre ingrepp i databordet så man kan flytta fram skärmen när man kör är enklare än att rigga upp ratt och växelspaken...vad tror ni? Självklart får blommorna flytta till ett annat rum
![]() ![]() |
||||
Re:
Bygger en, en rally/ racing stol och lite metall löser det mesta ![]() ![]() |
||||
Re:
Ha ha, har bara väntat på något linande ![]() ![]() ![]() |
||||
Nu är simulatorn här hemma riktigt på G, ska iväg till mor och far och kolla vad för material som finns där. Den blir byggd i reglar och spånskiva och enbart skruvad i fall den ska monteras ner i framtiden. Sambon målar den svart och så blir det lite dekaltrim på den när den blir färdig, hon började snacka om rosa plysch...då blev jag livrädd...haha. En rallystol är fixad vi jobbarkompisen från hans rullade VOC:are så nu är det bara lite jobb så ska det snart vara fixat
![]() |
||||
Jag förstår inte när de ska lära sig att man inte kan ha ratten på en sån där vek konstruktion!
Jag köpte den första utgåvan och det höll inte länge... Den var format som ett liggande U... Men efter att ha svetsat på ett tvärstag och ett brett stag på mitten (mot golvet) så blev det kanon! /J |
||||
Skiter sig min konstruktion då får jag skylla mig själv
![]() ![]() |
||||
Re:
He he, nä nu är det nya tag som gäller ![]() ![]() |
||||
Med en inhandling idag har bygget hittills kostat mig hiskeliga 10,50:- och då behöver jag inte köpa mer grejer
![]() ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2585 besök totalt |