Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1853 besök totalt |
JTCC 1997-1998??
är det någon som vet startlista i jtcc år -97 och -98 och kanske har bilder från den tiden eller vet vart man kan hitta bilder? det jag egentligen vill veta är vem som körde en moss grön s40??!! jag vet att bilen i fråga var den andra i ledet som som byggdes av volvos racingteam inför just jtcc -97 tacksam för hjälp _________________ Kristian Nilsson-Skogh s40 -97 banbilen såld mitsubishi L200 |
www.haglof.com
körde står det på hemsidan, men jag har ingen aning om vilken bil eller nånting mer, men det kanske är nåt att börja med iallafall! _________________ Johan Eriksson |
JTCC 1998 Tabellen på slutsställnignen.
Vem som körde den moss gröna vet jag tyvärr inte. 1. Patrik Ernstson 2. Tobias Andersson 3. Markus Nyberg 4. Jan Lindblom 5. Daniel Haglöf 6. Tobias Klintheim 7. Marcus Johansson 8. Mikael Jansson 9. Jens Hellström 10. Jonas Flädjemark 11. Jens Edman 12. oscar Wahlstrand 13. Martin Tillsten 14. Kristoffer Lundström 15. Helena Westerholm 16. Dan René Larsen 17. André Bengtsson 18. Mikael Johansson Fredrik Nilsson 20. Hans Törnqvist 21. Patrik Carlsson 22. Anton J. Jensen Tobias Jonasson Larry Nilsson _________________ Denny Schill Porsche 987 Boxster -05 Renault Clio Sport 172 -01 |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1853 besök totalt |