| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
TTSen
|
2545 besök totalt |
|
TTSen
Hej! Säsongen närmar sig med stormsteg och det ska bli jättekul! Självklart vill jag vara medlem i ACS men hur gör jag med informationen vid betalning? Har läst att jag ska fylla i en massa uppgifter, men vid betalning via Internetbank är det inte möjligt med alla önskade uppgifter, så många tecken tillåts inte. Vad är viktigast? |
||||
|
Tjena!
Klart viktigast är ditt namn, så vi vet vem betalningen kommer ifrån. Gärna en betalning per person om det är flera som är aktuella. Du kan komplettera resten i ett mail till vår Kassör, johan@rattracing.com och riktigt välkommen! //Ulrich PS du glömmer väl inte att anmäla dig till licenskursen! https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________
|
||||
|
ok, supertack för snabbt svar! Jag gör betalningen i början på veckan!
Jo står en TTS i garaget, eller nja...just nu står den hos lackeraren. Har inte haft den hemma sedan vi började med projektet. Mer info finns på www.ellemark.com Ser fram emot en rolig säsong och självklart ska jag vara med på licenskursen! |
||||
|
Re:
Jaaaa... det var din bil som det var med en blänkare i Bilsport va? Kul att du hänger på! _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
|
Re:
Yes, det stämmer! De följer årets projekt med lupp... Och nu är jag snart medlem hos er, ska bli superkul! |
||||
|
Här är lite från veckans arbete
Ut med alla innerskärmar, inga fula skarvar i lacken.
Fronten bortplockad och sedan isärplockad så långt det går...
Baken bortplockad
Bort med speglarna och sedan plocka isär dem fullständigt
Halvvägs på höger sida...
Helt borta vänster sida
Av med bakluckan, fasligt mycket elstyrning till den...
Elmotorer, styrning, värme, osv...
Sladdarna utdragna ur kanalerna
Bakluckan bortplockad
Av med sidokjolarna
Sidokjolarna borta
Bort med dörrsidor
Magnus försäkrar att inga inredningsdetaljer blir dammiga...
|
||||
|
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
TTSen
|
2545 besök totalt |