Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (10915 totalt) |
Bygge av racingsimulator (den billiga vägen)!
Suget blev för stort i och med att alla köper simulatorer med racingstolar, satt och klurade lite grann och gjorde en enklare ritning och sen flöt det på. Ut till morsan och farsan och hämtade virke och stol hade jobbarkompisen sen han rullade sist så i går vid 17 tiden drog jag igång. Virket tog slut idag så jag fick dra iväg och handla mer, fick även tag på skivor att klä in det hela med och det ska ske i morgon för sambon börjar bli het på att måla det hela svart med loggor på. Så summan jag lagt ut hittills är 11 kronor på regeln idag och så mycket mer blir det nog inte ![]() ![]() ![]() ![]() Vad gör man i detta läget? Tar en kaffepaus och lockar sen bort Sigge med lite torrfoder ![]() ![]() ![]() Var tvungen att dra i en provisorisk skiva för att testa sittställningen vilken blev kanon! ![]() Alla bilder finns på http://schumis-foto.se i övriga bilder i bildgalleriet. |
||
Re:
Tackar ![]() ![]() |
||
Sigge (katten) tar alla stolar i datarummet i beslag, och grinigare katt får man leta efter när man lyfter bort honom
![]() ![]() |
||
Re:
Kommer du över en stol så behöver det inte kosta skjortan, nu sitter överdelen på plats och inklädnaden har börjats sågas till...bilder kommer senare ![]() |
||
He he, skulle tro det
![]() ![]() Sambon skär till nålfiltsmattan som vi la under och häftade fast, lättare att flytta den sen ![]() Här syns hur nålfiltsmattan sitter ![]() Sidostycket ditskruvat ![]() Lite tattarlösning på hyllan för skärmen, blir en annan sen ![]() |
||
Re:
Lättbyggt som tusan, jag är ingen proffssnickare som synes men funkionellt blir det ![]() ![]() |
||
Ja då var den målad och provkörd, jösses så skönt man sitter jämfört med kontorsstolen man använt i typ 10 år
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Färdigmålad, dryg väntan på tork... ![]() Slutresultatet, har alla så suveräna & underbara sambos eller har jag haft världens tur? ![]() Som skrivet, loggor kommer att målas och då kommer bilder på detta och som också tidigare skrivits: summa utlägg: 11 svenska kronor ![]() |
||
Re:
Ha ha, den är inte till salu ![]() ![]() |
||
Re:
Tackar, skrev för ett par inlägg sedan att vi tyvärr glömde bort växelspaken i all hast och lösning kommer ![]() |
||
Re:
Ja för sjutton, jag blir förbannad på mig själv att jag ej gjort det tidigare...har aldrig setat så bekvämt nånsin när jag gasat ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (10915 totalt) |