Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1396 besök totalt |
GTR2 till GTR EVO fullständigt v2.0
http://www.virtualr.net/category/gtr jag tror jag kör den här modden fast jag är rädd för att installera mods (avinstallations rädsla)! Eller ska jag strunta i det? Jag menar va faan, jag har ju GTR2 så varför bry mig? Nu när jag tänker efter så struntar jag i det! Samtidgt är det ju i ett spel man vill ha allt (GTlegends GTR2 och så vidare), hur ska jag göra ? |
||
|
||
Jag har inte installerat det, det var bara bilarna från gtr2 och de har gtr2s fysik ocxh är intre balanserade mot GTREvos bilar. Jag har GTR2 så jag behöver inte installera.
Svar på din fråga - Nej! |
||
hej, alla som har laddat ner denna mod funkar de bra för men dom som har installerat porschen från otcc ligan funkar det sämre för ,pga att den porschen hamnar i en annan grupp o då kommer man inte in på servern.
_________________ nils-erik andersson |
||
Re:
jag löste det genom att gå C:\Program Files\Steam\steamapps\profile\race 07\GameData\Teams\GTR2 och sen om ni letar i någon av dom mapparna finns en som heter ngtr och i den så ta bort den som heter p996 gt3 rsr hoppas det hjälper någon ![]() _________________ Robin Johansson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1396 besök totalt |