Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
S: Renault R5 kaross m. bur för banracing
3242 besök totalt
Mikael_T
Göteborg
Här sen Mar 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
R5-kaross med bur, nylackad i gordiniblått med vita ränder. GTE-bakaxel med originalskivor och Volvo 240 ok.
Framvagnen ombyggd för Volvo V40 T4-motor, M56-låda (drivlinan ingår inte), men går säkert att modifiera för andra motorer och lådor. Fram sitter det skivor från BMW E30 och och Volvo 240 ok. Spindlar och nav är fortfarande R5 och passar R5-drivaxlar. Nya Alu-fälgar med Kumho Ecsta R-däck (1 nytt, 3 beg.).
Inga fjäderben fram eller toppmonteringar ingår, men skall ordna så den ändå är rullbar för transport.

Pris för bara karossen: 3000:-
Pris med hjul: 5000:-

Hämtas i Göteborg...


_________________
Mikael Tiainen
Citera
Mikael_T
Göteborg
Här sen Mar 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Upp... thumbs up

_________________
Mikael Tiainen
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103



Hej Mikael,
Du ska inte lägga upp bilderna från din hemsida eller? Iaf jag lyfter på ögonbrynen när jag tittar på bilderna... Kanske gör det någon mer köpsugen?



Sedan kan jag inte låta bli att fråga hur det går med twingon..? Ligger den nere för MC-projekt?

Mvh
Adam

_________________
adam ståleby
Citera
Mikael_T
Göteborg
Här sen Mar 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Halloj,

Enklare att klistra in länken till bilbilderna på hemsidan: http://www.bikemike.net/bilar.htm
(Här finns fler bilder på R5-karossen.)

Twingon är det enda bilprojektet jag behåller, därav sälj-ivern. (Vore kul att äntligen bli färdig).

Här är orsaken till att allt bilrelaterat legat på is ett tag (hojprojekt): http://www.emtes.se/news.htm

//Mikael

_________________
Mikael Tiainen
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103



Shit pommes frites. Förstår att grejerna ligger på is.

Detta kan låta något sjukt men när jag studerade på chalmers så hörde man rykten om dina "verk"...

Fräckt som tusan men jag tycker ändå att du ska sätta igång och plåta renaulten och lägga upp en tråd här. Tror att du kan vara en god inspiration för mig och andra!

Lycka till med försäljningen...

Mvh
adam

_________________
adam ståleby
Citera
Mikael_T
Göteborg
Här sen Mar 2009
Inlägg: 10


Trådstartare
Tack! Det blir kanske en tråd om Twingon vad det lider...

//Mikael

_________________
Mikael Tiainen
Citera
SÄLJES Banracingbilar
S: Renault R5 kaross m. bur för banracing
3242 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande