| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Kontakt med Camarokompetens
|
5 besök senaste veckan (968 totalt) |
|
Jag ska precis skaffa en bruksbil i Usa som är billig och material för mig att sakta konvertera till en club räser. Ungefär som jag gjort med M3an fast med jänkejärn. Av den anledningen skulle jag vilja höra om det finns någon CamarOCup förare (eller liknande) som jag kan ringa för att höra om val av årsmodell, LS1 eller annat, lämpliga chassiedelar etc. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj -såld |
||
|
Ring och prata med Tony Bryntesson det är en hyvens karl som har järnkoll på allt vad det gäller Camaro.
http://www.bryntessonmotorsport.com/ |
||
|
Re: Kontakt med Camarokompetens
Kolla hemsidan www.protouring.se för inspiration _________________ Roland Johansson |
||
|
Roligt projekt Peor!
Kan bara hålla med Dignell frågan, tänkte på exakt samma sak. Verkar vara en kille med hjärtat på rätt ställe och huvudet på skaft! Ps. varpå Knutan idag, massor med ny asfalt på knutan väntar på dig! ds. Lycka till! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Knutan
Ja, vilken öken att lämna bilen hemma precis när säsongen börjar. Hoppas att ni får fina åkningar. Har du något att åka med nu, Johan? och på BMWträffen på Anderstorp och Knutstorp - då är jag med. Tack för länkarna. Dags att börja studera in sig i en ny värld. Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj -såld |
||
|
Konstigt att du kom till tals just nu då jag tänkte på dig när jag körde från HBG, det var en vacker kväll och solnedgången gjorde det inte sämre. Men Floridas solnedgångar skäms ju inte för sig precis...
Berätta gärna lite mer om motorsporten över där och dina planer. Jag vet inte hur det är i USA men i Sverige byter Camarocupen karross från och med denna säsong, dock kommer dom som vill attt kunna köra med samm a drivlina men det borde ju ändå betyda att det blir en del saker 4 sale.. Trevligt att du kommer till Anderstorp och Knutan!
Har PM:at Tonys kontaktuppgifter till dig. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Kul projekt! Själv ska man börja bygga racebil av mustang och vetten behöver bara en motor
Sen har jag tänkt börja köra i SCCA och NASA till en början. om du behöver en kontakt i florida för frågor, köp av delar eller bygget så är du välkommen att ringa eller maila mig. erik@gettorq.com (561) 635-7941 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
5 besök senaste veckan (968 totalt) |