Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25 >> 3 besök senaste veckan (190316 totalt) |
Härlig tråd David.
Angående bildtexter så måste jag bara peka på en detalj på den här bilden. Kan någon se vad som är inringat? ![]() ![]() (P.S. Det är inte min avsikt att ge Patrik en gloria, i vart fall inte en röd. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
är det inte BMW Club Schweden klistermärke? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
om ni satt dit ett så finns det två. För jag satte dit ett 2001 eller 2002. ![]() Det jag satte upp sitter på den högra väggen när man tar sig till baren... ![]() Med 99% är det mitt som syns på bilden. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Där har du nog helt rätt, med lite eftertanke så var vår ritual på Lindenhoff där det sitter ett i baren och ett på meny skylten utanför entredörren. Hade nog tankat lite många öl vid tillfället så minnet blev lite förvirrat. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Re:
Som en tidig treat så börjar jag sumera året som gått. Ett år som gett mer än en månad på plats i Nür. Åtta resor totalt men vissa har varit i tjnst och då man bara råkat köra förbi.... Börjar med en bild i ambivalensens tecken, tursamt nog så kunde jag bestämma mig. ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Re:
Säkert en gammal bild iofs, men om du inte gjort det redan, lämna in bilen och få muttrarna utbytta, de ska bytas på garantin. Mest ett infettningsproblem, men Weissach vill att muttern byts också, så... _________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||||
Re:
Börjar? Det är ett ständigt ryck i ringen tarmen. Förresten Daniel, dom där "träffarna" har ju lett till en del positivt oxå, både fordonsmässigt och vänskapsmässigt ![]() Idag har någon med en konstnärlig ådra eller stort behov av att synas varit framme vid insläppet ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25 >> 3 besök senaste veckan (190316 totalt) |