| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Rapport från STCC-premiären på Mantorp?
|
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (5967 totalt) |
|
Re: Rapport från STCC-premiären på Mantorp?
Jag var där med ÖSK! Inte insider från stallen direkt men iaf. Mest spektakulära var väl att Prinsen lyckades snurra/köra av banan tre gånger under kvalet på 20min samt att han toppade detta med att köra av på tävlingen. Även Richardsson körde av under tävlingen med ett par varv kvar, låg på en 3:e plats när detta inträffade.
|
||||||||
|
Jag vet bara att WV:s tdi kombi bilar fulla med räddningsutrustning inte hänger på några av klasserna förutom JTCC då möjligtvis
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
|
Vi skulle verkligen behöva fler av er i bmwsc som var med och hjälpte till, så att inte bara
ett fåtal (4) ser till att alla ni övriga får andra fördelar Annars var tävlingarna mycket intressanta och spännande, RG hade nog hela backspeglarna fulla av TB bil större delen av rejsen
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||
|
Re:
Många faktorer som spelade in i den bärgningen! Ibland går saker inte som man tänkt sig. Men vi kämpar på iaf och bryr oss inte över alla som tror de vet bäst .
_________________ olof Johansson |
||||||||
|
Hans fajt med Poker i race 1 var ju den enda som var tajt innan första SC (av 3). I race2 så fungerade det bättre för Bernadotte med flera passeringar. |
||||||||
|
Re:
tur du styrde upp det hela annars så hade det varit gulflagg hela racet
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Det var väl för några år sedan vanligt med styrnings haverier företrädes vis på volvona och det tog god tid att få undan dom på andra banor också. Inför större bärgare och släpa undan skrotet bara. Kör inte mot färd riktningen bara det sker i andra serier i bland inte nyttigt.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
|
... samt att ni har en agent, bland gubbarna i eran adoptivklubb , hos West Coast...
_________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||||
|
Ja jag såg allt att du stod och spännde dig inne i deras tält när jag gick förbi
|
||||||||
|
Ja spände mig så mkt att jag hade svårt att andas =) Varför hälsade du inte? _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||||
|
Jag var och jobbade som funktionär, vi höll just på att bli visade runt och instruerade vid våra positioner. Så det var inte riktigt läge att stanna och snacka. Såg bara en skymt av dig och du kollade inte åt mitt håll. Jag lovar bättring till nästa gång Du kanske ska köra Mantorp eller Kullen med BMWSC?
|
||||||||
|
"Blomman" kommer att vara både på Mantorp och Kinnekulle. Han bjuder på kaffe
_________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Hur lyckas man gå från nick "Evil TT" till Blomman??? Har han gått och bli vit mjukis???
Trevligt
|
||||||||
|
Ja å i teamet kallas jag för "änna" de e änna ett mysterium för mig. Änna... _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Rapport från STCC-premiären på Mantorp?
|
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (5967 totalt) |