| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
renault 5 delar
|
3111 besök totalt |
|
renault 5 delar
tjennare jag letar efter delar till renault 5an och fälgar om nån har liggandes i garaget. vill gärna få tag på alpine fälgar till renault 5an och annat bra att ha nås på mobil:0767658211 och mailen: gul140@hotmail.com mvh/jimmy #42 renault junior cup
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
Tjenna
Jag skulle kunna tänka mej 200kr st för alpine fälgarna. Hur många fälgar har du till r5? Vems cup bil är det? du når mej på mobilnummer: 0767658211 eller på mail: gul140@hotmail.com // Jimmy _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
|
tja jag tar inte och skruvar av fälgarna för 200st jag har 4st alpinfälgar och har tidigare fått ett bud på 1800:- för alla 4st men då va det inte alls intresant att sälja dom men lycka till i jakten på ett par alpiner
någon borde ju kunna ha en uppsätning tillövers
_________________ Linus Lindgren |
|
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault Clio maxi |
![]() |
Allmänt banåkaforum
renault 5 delar
|
3111 besök totalt |