Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2009-05-21 Gelleråsen C30 Racing Shoot out - Pro vs Joe
<<   1, 2
4 besök senaste veckan (12193 totalt)
torque
Gävle
Här sen Jun 2004
Inlägg: 917



Stort tack Gaute för ett störtskönt event Kändes redan 5.30 på morgonen att jag var snabb den dan! Tack till alla medverkande och ett extra tack till Magnus för kryddning av prisbordet

Kul med all uppmuntrande ord! Lärde mig massor 5 varv bakom Jocke Mangs i första racet

Petter, du är grym! Hoppar in i bilen med kryckor och kör hur bra som hur helst!!!! thumbs up thumbs up Du är en vinnare...

_________________
Charlie Strömnes
Oreca Viper Competition Coupe #105
7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2740



Har en skön video som visar hur du samt J Mangs kör otroligt fint då jag ligger just bak er från start. Dock drar ni ifrån efter ca 2-3 varv > Slänger upp den på nordslinga.se senare. Får skylla lite på Mats T som låg just bak mig och körde marginelt snabbare än mig så jag fick täcka upp honom hårt annars skulle jag tappat min 3 plats till honom . Men oavsett det så var ni två helt i en egen klass. Hur gjorde du

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415



Tjena, j-kligt avundsjuk att jag inte var med. Men som plåster på såren har jag iaf laddat upp ett av Gautes blixtvarv under Driftbox-forumet. Vi får ordna Boxar till fler bilar nästa gång

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=799456#799456

_________________
Johan Bergin
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2740



Tack alla för att ni kom, kul att ni uppskattade detta lite annorlunda pro-vs-joe event.
Förhoppningen är att det blir en rematch i höst(jag hoppas på regn, är stark i regn )

film http://www.autolife.se/page/25121/?MessageStart=11

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
3DBlaster
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 1066



Mer bilder!

Glada "grabbar" berättar den absoluta sanningen om vem som körde närmast konan i Ejes


Snart prisutdelning...


Lunch. glada --- nä Uber glada grabbar räknar på vad 15 plus 15 och kanske 15 till skulle bli totalt, ler och äter vidare.



/Janne

_________________
Janne Ström
Citera
3DBlaster
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 1066



Wide screen test



MVH
/Janne

_________________
Janne Ström
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41550

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Några till bilder Janne tog.

Så fort vi tagit målflagg så kom de här ut på banan:



Sen skulle de här ut (bonuspoäng om du kan alla tre Porscharnas förare )




Fast vi hade riktiga räserbilar vi med, rensade med bur. Inga kolfiberdörrar som påssana osv. Men ändå



Mäster Bohlin i samspråk med oss efter räjsen. Jätteledsen men jag får kortslutning i huvet på vem som är vem ibland, vilka har jag tappat koll på på bilden?





Sen stod den här förädiska reklamskylten när vi var klara och skulle äta lunch. Sugen? Jag? Eeeehhhh....



Petter o jag vid lunchbordet. Jag svettig o glad Martin Palm och ?? i bakgrunden.




Hejdå Gelleråsen för den här gången


_________________
Magnus Thomé
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2740



Film från hela RACE1, där vi startar på gridden efter kvaltiderna.

http://www.autolife.se/page/25121/?MessageStart=11

Har även film från RACE2 då vi startar i omvänd startordning(från målgång i RACE1). Med andra ord Mangs och Charlie sist på gridden, jag samt Mats T framför dem osv..

Får se om jag orkar lägga upp RACE2 oxå, det blev extremt tajt i RACE2 i första kurvan p g a omvändastarten, kul

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
Eftersnack
2009-05-21 Gelleråsen C30 Racing Shoot out - Pro vs Joe
<<   1, 2
4 besök senaste veckan (12193 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande