| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Banträff på Gotland Ring 11/9 2010 !!
|
1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (15192 totalt) |
|
http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5335696 Sugna? _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
|
Det vore otroligt roligt! Har bara sex mil dit så det är ju nästgårds... Men tyvärr är inte banan så rolig som många vill göra gällande, tycker mest den känns som en Kinnekulle som har slagit knut på sig själv.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Re:
Trots detta är det något speciellt med banan Sörpan! Säkerligen massor med folk som inte testat banan och bara det är ju skoj. Sen är hela ön härlig, jag tror detta kan bli något alldeles extra _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Håller med, bara att ta sig till ön är ju ett äventyr i sig...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Håller med alla andra. Vore grymt roligt med träff på Gotland nästa år. Kom precis hem efter en vecka på raukarnas paradis och två dagars körning på ringen. Banan är skitrolig och det vore ju kul om man kunde testa med bilen också, inte bara hojen.
_________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||
|
Re:
Det är väl det som är en del av abret? (I pengar räknat tar man sig nästan TOR Nurburgring lika gärna) Utmärkt att äntligen flytta tvådagarsträffen från Knutan?
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Sorry Filip!
Tryckte på fel knapp.
Mvh/Micke BTG _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
På A svarar jag nej, på B svarar jag "ingen kommentar".
I övrigt ber jag som ödmjukast om att få vidtaga självrättelse!
Vid en närmare undersökning verkar priserna på den ena resan ha minskat lika mycket som den andra ökat.
Trådkapsmode: ON Ett annat snabbt och riktigt prisvärt och mycket roligt alternativ är annars: www.alastarocircuit.fi Man hyr banan per timme, åker båt från Sthlm för 59:- inkl hytt. Lägger till på morgonen i Åbo och kastar loss igen på kvällen, framme i Hufvudstaden vid 07.00. Trådkapsmode: OFF _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Dessutom finns det massor med små vägar som nästan är roligare än Gotland Ring så det finns underhållning över hela ön för den som är på det humöret...
||||
|
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
|
Det hade varit en kanonträff tror jag, synd bara att det är billigare att ta en charter till mallis med familjen än att åka dit själv med racebil. (då har jag inte kollat färjepriser i år, men jag vet att det har blivit dyrare sen jag var där sist).
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (15192 totalt) |