Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 4661 besök totalt |
Le Mans 24h 2009
Peugeot genom Sarrazin var snabbast på kvalet igår kväll. Frågan är: Peugeot eller Audi eller rent av Aston Martin? Eurosport sänder från hela loppet för den som är uthållig... Jag förväntar mig direktrapporter från bankanten av PP. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
||||||
|
||||||
Re:
Eurosport Lördag! 14:30 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (60*min) 17:10 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (5*min) 17:55 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (5*min) 19:00 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (90*min) 21:55 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (5*min) 22:30 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (270*min) 4,5 tim Söndag! 03:00 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (480*min) 8 tim 12:05 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (10*min) 13:15 Bilracing: Le Mans 24-timmars i Frankrike (120*min) _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Re:
http://stream.speedtv.com/24-hours-o Dessa kanske? _________________ Jens Lanvin |
||||||
Jag valde att prenumerera en månad på Eurosport Player på nätet. Då kan man följa alla 24 timmarna med bra bildkvalitet. Kostade 49 Kr har jag för mig
![]() Jag har datorn kopplad till projektorn så nu kan man se allt på 92" bild ![]() _________________ Leif S Jönsson |
||||||
Re:
Långt ifrån.. Vissa team är faktiskt åt amatör hållet. Då menar jag dom mindre teamen. När vi var där nere så hade Audi sitt fabriks team och dom var en nivå över alla dom andra. _________________ Leif S Jönsson |
||||||
Re:
Synd att föraren hann ut ur depån innan han insåg att han hade punktering. Inte mycket kvar av karossen runt vänster bakhjul och undra hur mycket mer som fick stryk ... ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
|
||||||
Re:
Får ni ut någon strömning? Jag ser bara en trailer om ochomigen. _________________ Tony Jonsson Har 63 cylindrar sist jag räknade... |
||||||
_________________ Leif S Jönsson |
||||||
|
||||||
|
||||||
Re:
Nu får jag det att funka, förut fick även jag trailern men nu funkar det för mig ![]() _________________ A Eklöw |
||||||
Re:
Det går också att lyssna på sändningen härhttp://www.radiolemans.com/ _________________ Leif S Jönsson |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 4661 besök totalt |