Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
S: Esther 01
3181 besök totalt
esther01
skanör
Här sen Apr 2009
Inlägg: 30


Trådstartare
Efter en långdragen och sjuk separation med mitt ex, har jag bestämt mig för att tillsist sälja min andra stora kärlek, Esther 001.....

Esther 01 byggd ursprungligen 1988, med en ofantlig tävlingshistoria, givetvis med vagnbok och historik.
Mycket lätt bil som precis kvalar in i roadsport A, hela bilen är totalrenoverad under 2008-2009 och tävlingsklar.

Nyrenoverad Trendab Audi motor på 2.0 liter med dubbla weber 45:or sk uniside med ca 200+ hk, helt ny quaife dogbox låda, formel grenrör
Protech dämpare och Willwood bromsar, Minilite fälgar, rostfritt avgas mm
Racepack dash med datalogger, sjukt snabb sjua med rätt förare !

Givetvis båda skattad och besiktigad av bilprovningen i år, dvs bilen är fult gatlegal.

Inte billig och trots situationen har jag ingen panik men byte till 911 alt lotus elise/ exige.
Pengar i mellan om det behövs.........Pris ca 200tkr





Tomas

Ps. Intresserade ringer 0736-415120

_________________
Tomas Palmlöf
Citera
esther01
skanör
Här sen Apr 2009
Inlägg: 30


Trådstartare
esther01 skrev:
Efter en långdragen och sjuk separation med mitt ex, har jag bestämt mig för att tillsist sälja min andra stora kärlek, Esther 001.....

Esther 01 byggd ursprungligen 1988, med en ofantlig tävlingshistoria, givetvis med vagnbok och historik.
Mycket lätt bil som precis kvalar in i roadsport A, hela bilen är totalrenoverad under 2008-2009 och tävlingsklar.

Nyrenoverad Trendab Audi motor på 2.0 liter med dubbla weber 45:or sk uniside med ca 200+ hk, helt ny quaife dogbox låda, formel grenrör och givetvis en diff.
Protech dämpare och Willwood bromsar, Minilite fälgar, rostfritt avgas mm
Racepack dash med datalogger, sjukt snabb sjua med rätt förare !

Givetvis båda skattad och besiktigad av bilprovningen i år, dvs bilen är fult gatlegal.

Inte billig och trots situationen har jag ingen panik men byte till 911 alt lotus elise/ exige.
Pengar i mellan om det behövs.........





Tomas

Ps. Intresserade ringer 0736-415120

_________________
Tomas Palmlöf
Citera
esther01
skanör
Här sen Apr 2009
Inlägg: 30


Trådstartare
Fortfarande till salu trots semester tider och allt

_________________
Tomas Palmlöf
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
S: Esther 01
3181 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande