| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Funrace#5, STCC @ Gotland Ring, 26/6, kl 21.00
|
6667 besök totalt |
|
Funrace#5, STCC @ Gotland Ring, 26/6, kl 21.00
Då var det dags för ytterligare ett Funrace! Denna gång med en världspremiär! Gotland Ring till STCC!
Banan släpps officiellt nu i helgen men ni på Rejsa.nu blir först! Länk till banan kommer imorgon. Namn: rejsa.nu - Funrace Lösen: sprint Klass: STCC Rejslängd: 30 min utan depåstopp Stående start. 21.00 - 21.45 Träning 21.45 - 21.55 Kval 21.55 - 22.00 Warmup 22.00 - 22.30 Rejs _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Du kan köpa det här oxå: http://store.steampowered.com/app/86 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Tyvärr kostar det dubbelt så mycket som att köpa det på Coop Forum, men tack ändå.
Skulle någon vara intresserad av en kort turnering på kanske 6 race eller något i samma format som funracet, fast med WTCC så alla kan vara med, även de som (host host inte jag) köpte GTR-Evo? Kanske med Anderstorp, Monza, Imola och några till. _________________ Axel Tanner |
||||
|
Grymt kul bana, var där och körde för två år sedan, rekommenderas
Tyvärr kan jag nog inte vara med och lira på fredag. |
||||
|
Re: Funrace#5, STCC @ Gotland Ring, 26/6, kl 21.00
Varför ska vi alltid köra sega STCC. vore roligare att köra denna ny bana med Extrem eller DTM modarna, Ulf "Kavic" Carlsson, STCC körs ju i serie hos SRM, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Kavic: Jag tänkte att det räckte med att lägga på en bana som ej är orginal. Det kan strula så för folk så därför blev det ingen mod den här gången.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
ok
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Här kommer den: http://www.megaupload.com/?d=UQNZ5VC
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |