Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2009-07-24 Sviestad Prova-på-bankörning
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
3 besök senaste veckan (21942 totalt)
patand
Tystberga
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1908



P.P. skrev:
Min tid som fotograf är säkrad för ett långt tag framöver...


Har du gett upp mekandet? Trist att du aldrig kan få komma ut och köra. Men dina bilder är som sagt alltid uppskattade!

_________________
Patrik Andrén http://patandracing.se
Sponsorer: www.utzon.se, www.blommenhof.se
Citera
Magnus K
Linköping / Vikingstad
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3873



P.P. skrev:
Så, det var alla. Hur många missade jag?

Inte mig iaf! Jag syns på sista bilden som visar den svarte 944an med vit huv. Tackar för alla bilderna!

Tack igen till Uffe L som lånar ut sin 944a thumbs up så jag får smaka lite bana medans Alfan står och självläker sina förgasare...

Mvh
Magnus

_________________
Magnus Karlsson, Scott Genius 750
The older I get, the faster I was...
Citera
Fredrik Nyström
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1006



P.P. skrev:

Jag tänkte uppdatera min biltråd snart, går det bra att låna den här bilden?

Mvh,
-- Fredrik

Edit: Nu har jag sovit för lite igen, det där skulle jag ju skicka som PM

_________________
Fredrik Nyström
EVO VI TME -00
C220 d kombi -16
Citera
Ulf Lögdberg
Linköping
Här sen Feb 2004
Inlägg: 279



Magnus K skrev:


Tack igen till Uffe L som lånar ut sin 944a thumbs up så jag får smaka lite bana medans Alfan står och självläker sina förgasare...

Mvh
Magnus


Varesgo! Självklart att du får låna EELändet! Faktum är att det var jäkligt skoj att vara 2 förare så att man kunde få lite återkoppling på bilen! Tyckte det adderade en dimension på dagen faktiskt.

Dessutom var det ju tur att du var med så att vi kunde få igång bilen när batteriet gav upp (en cell dog)... Tack till de som hjälpte oss att putta! Var lagom pinsamt...

PP: Imponerande jobb med alla bilder (rikitgt bra bilder också så klart!)! Du har verkligen lagt ner ett hästjobb på att publicera så många. Jättekul att se bilder på sin egen kärra (svartvita 944:an med, öhhh... patina...). Nästa gång ska jag nog iaf tvätta den. Den skäms lite väl mycket nu.

M.v.h. Uffe

_________________
Ulf Lögdberg
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8815

Hjälpmoderator

patand skrev:

Har du gett upp mekandet? Trist att du aldrig kan få komma ut och köra. Men dina bilder är som sagt alltid uppskattade!


Japp. Har skruvat sen Mars och inte fått köra en meter bana, så jag lovade mig själv för ett tag sen att om det dök upp ett strul till var det över. Att hjullagren fram var dåliga la jag på slitagekontot och hade därmed inga problem med. Men när ihopsättning misslyckades pga en idiotgrej kom jag till insikten at det inte är värt det för mig, så jag lade ner. Glassätarbilsinnehav, here i come.

och Evo-bilden får givetvis nyttjas till okomersiella sammanhang.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Eftersnack
2009-07-24 Sviestad Prova-på-bankörning
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
3 besök senaste veckan (21942 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande