| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Ny klassiker, 911 RS ?
|
2307 besök totalt |
|
Ny klassiker, 911 RS ?
Någon som vet mer om denna version av 911:an??? Svårt att hitta ngt...förutom detta: http://www.aftonbladet.se/bil/articl _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
|
ojdå, nån har tryckt på modellprintknappen igen
2 mille för en sminkad Carrera S (med lite mer effekt iofs)?
|
||
|
http://www.automotorsport.se/news/19
Här finns det lite mer info. Som tidigare sagts 2 millar för ankstjärt....njäe
|
||
|
_________________ Filip Bergbom-Wallin |
||
|
_________________ Denny Schill Porsche 987 Boxster -05 Renault Clio Sport 172 -01 |
||
|
|
||
|
Mycket fin men allt för högt pris, blir ju dyrast i modell programmet men kommer till trots säkert att säljas slut.
_________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
|
Är 250 st. tillräckligt för att skapa en klassiker?
Eller är det det som skapar en klassiker?
Tycker det ser ut som en blandning av nåt som Ruf och Techart tagit ifrån sitt befintliga sortiment. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
Re:
Huvet på spiken Dock tycker jag den är jäkligt snygg
|
||
|
Jag gillar den också väldigt mycket, så borde 997:an sett ut i grundutförande.
Men är den tillräckligt unik för att vara en mille dyrare än Carrera S på begagnatmarknaden? Kommer den verkligen att ligga högre än GT3 RS? Känns som att det krävs lite mer än smink och lågt tillverkningsantal för att det ska bli en riktigt åtråvärd klassiker, något mer konkret utöver vad dess syskon kan erbjuda borde den väl bjuda på? _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
|
Re:
med oljekylning för vxl låda? :P om jag hade pengar, hade jag köpt den där.. som andra sade, det håller sitt värde bra pga samlarvärde. snyyyygg! _________________ Tomas M |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Ny klassiker, 911 RS ?
|
2307 besök totalt |