Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1453 besök totalt |
S: Porsche 911 GT3RS + ClubSport-pedalerna (SÅLD)
På grund av att jag ej kör så mycket längre samt att jag har två andra rattar säljer jag nu min Porsche 911 GT3RS-ratt med ClubSport-pedalerna. Hade fel på den ena paddeln när jag köpte ratten så jag skickade tillbaka ratten i somras och fick en helt ny ur den senaste batchen. Enligt Fanateq så skall de ha rättat till saker på denna från den första batchen, vet ej exakt vad men jag har för mig att de har gjort något åt den brummande fläkten. Rattern ligger i orginalkartong och har inte ens körts med. Clubsport-pedalerna i aluminium följer med naturligtvis. Här har jag dock ej kvar orginalkartongen tyvärr. Har kört med pedalerna i 2-3 race bara. Nypris är cirka 3100 kr plus frakt. Såg på Fanatecs webshop att även denna batch är slutsåld. Jag säljer den för 2500 kr eller högstbjudande. Köparen står för frakten eller så avhämtas den i Örebro. Jag har lite tjänsteresor till Stockholm så det skulle också kunna passa. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1453 besök totalt |