| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Säsongen 2009 avslutad ( med bravur...)
|
1 besök senaste veckan (2115 totalt) |
|
Knappt att man vaknat till ordentligt efter gårdagens rediga kalas
Vill passa på att tacka styrelsen för en mycket lyckad säsong, och vilken avslutning sen.....
Suverän mat och dryck, bra underhållning och gott sällskap. Ett särskilt tack till Måns som nu lämnar styrelsen efter 5 intensiva år, med ett väldigt lyckat resultat. Vi ses till våren....( måste bara fixa till fronten lite över vintern.... )
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||
|
Det var tråkigt att man inte kunde medverka på festen, får se till att göra det nästa år, och ett stort tack för denna säsong och alla som fått det att fungera såhär bra, sen har vi ju haft en otrolig tur med vädret.
_________________ Viktor Starkman |
||
|
En trevlig avslutningsfest som avrundades runt kl. 0430 i morse för min del.
Jag gissar att en del fortfarande sover av sig på hotellet. Grattis också till totalsegern i BMW Cup
Nu har du väl tystat din bror ett tag i alla fall? Nu stöttar vi den delvis nyvalda styrelsen inför säsongen 2010 Vår nye ordförande olof Johansson kommer att göra ett kanonjobb. Klubbens nya styrelse kommer att presenteras på vår hemsida www.bmwsc.com inom en snar framtid. Nu ställer jag mig hos alla andra föredettingar
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Vill också passa på att tacka för en lyckad dag på Mantorp. Vi kunde ju inte fått bättre väder med tanke på årstiden. Detta var min första körning med BMW SC och med tyvärr en original bil så tiderna blev väl inte dom bästa, men skoj hade jag
Nästa år blir det dock ändring på det
Vi ses till våren!
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||
|
Re:
Tack!
Hoppas alla var nöjda med maten och underhållningen, de inbjudna kan jag inte påverka Det är superkul att vara festfixare till en sådan kanon klubb som "SC" Totalen satt som en smäck!
_________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1 besök senaste veckan (2115 totalt) |