Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (13809 totalt) |
Mattias Ekström erbjuden Nascarsits!?
Spänande rykte. Erbjuden sits i ett Red Bull sponsrat team och flera hundra miljoner i lön. Skulle passa som nästa utmaning. Känns som han har gjort tillräckligt mycket i DTM, skulle nog bli en nytändning att köra Nascar. http://www.teknikensvarld.se/motorsp _________________ Christoffer Silfverberg |
||||||||
Re: Mattias Ekström erbjuden Nascarsits!?
Tjaa varför inte. Ekström i Nascar vor skoj att se. Då kanske sveriges television eller andra skulle vakna till och visa mer motor igen?! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Jag hoppas verkligen det är sant! Vore skitkul om Ekström började köra Nascar. Och eftersom jag redan följer serien (söndagar = pizza och Nascar), vore det ju skönt att ha en svensk att heja fram!
![]() _________________ Thomas Petersen 944 S -87, 924 -76, C32 AMG -02 For every difficult, complicated and complex problem there is a simple, easy to understand wrong answer. |
||||||||
Re:
Ja du är ju positiv som vanligt! Varför vara glad när man kan vara neggo! ![]() Spelar ju ingen roll egentligen. Vad jag vet visar Viasat redan nascar. Men JAG tycker det skulle vara kul och vill man se det får man väl leta upp ställen att kolla på det då. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Re:
Senaste säsongen visades i Canal+. För övrigt tror jag vad jag vill om Nascarryktet än så länge, Autosport har inte nämnt något än... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
Ja det säger alla som träffat mig i verkligheten, fan vad sur du är jämt! ![]() ![]() ok, missade att du skrev "andra" faktiskt, är väl lite bitter för att man måste köpa abbonemang för flera hundra i månaden för att se på motorsport när dom visar fotboll och trav varje dag. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Re:
Häromkvällen var det fotboll på Viasat Motor, så bara för att man betalar (vilket jag inte gör, än...) så slipper man inte det... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Re:
Instämmer totalt i bitterheten över detta med abonemang mm. ![]() ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Re:
Du skrev inte till dom och klagade? Det hade jag gjort omedelbart. > ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
http://svt.se/2.21146/1.2022931/ekst
Verkar bli ett inhopp iallafall ![]() ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||||
Re:
Råkade läsa detta nu... ![]() Då betalade jag inte för det utan hade alla kanaler en period gratis. Men nu när F1 säsongen drog igång så blev det till en investering på 129:- varje månad, och nu skall jag banne mig klaga om de visar fotboll! > ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Re:
Jag skulle nog bara klaga om det gick ut över något motorevengemang. Jag kan stå ut med att de offrar 2 timmar gammal motorskåpmat för en fotbollsmatch då och då, faktiskt... Min femtioöring, men jag inser att andra kan tycka annorlunda (och även ha mer eller mindre religösa toner av hat mot bollsporter och annat tråkigt). |
||||||||
Då var det iaf officiellt:
http://www.automotorsport.se/news/20 _________________ Per Jonsson Alfa GTV TB -96 MSIII Audi A4 1,8T Q |
||||||||
Re:
Hörde det på radiosporten i eftermiddags. ![]() http://sverigesradio.se/sida/artikel _________________ Jörgen Eriksson |
||||||||
Re:
Hörde på Annika Duncans utläggning om vad Nascar var för någonting. Inte många rätt... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
KUL!
Hoppas han är med i rejset. Är INTE lätt att komma ny in i NASCAR. Blir det succé så kommer de vilja ha in honom fler gånger. Han är ju en publikfriare och i USA gillas show. Hoppas på framgång. Men det kan ju vara att inte vara sist åxå ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (13809 totalt) |