Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
RenaultSport
Banåkning 2010
<<   1, 2
3 besök senaste veckan (10174 totalt)
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Peder skrev:
Hej,

Är ny på forumet så jag hoppas jag postar korrekt nu... Jag lade handpenning på en Clio Sport -04 igår och hämtar den på torsdag. Inleder säsongen med en bankörning som min arbetsgivare anordnar mån 7/6 på Gelleråsen och är intresserad av minst en bankörning till under sommaren. Jag ska försöka hålla mig uppdaterad här på forumet eftersom det såklart vore allra roligast att åka med likasinnade i liknande bilar. Hur som helst så anmäler jag mitt intresse för bankörning under 2010.

//Peder


Aha va kul, den blå 182'an som varit på blocket?

Jag skulle rekommendera någon av de körningar som hålls på Sviestad (linköping). Där är vi ett gäng som brukar köra. Gällande klubbar är ÖSK rätt klockren. Arbeta en dag per år vid STCC eller Gatebil och kör gratis 6-8 tisdags kvällar på Mantorp.

5100 arrangerar ochse en massa körningar på Mantorp, men då är dte både drifting och bana. Så jag tror tyvärr inte du kan räkna med så mycket körtid på dessa träffar.

Hur som helst välkommen

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Peder
Stockholm, Täby
Här sen Dec 2005
Inlägg: 4



[/quote]

Aha va kul, den blå 182'an som varit på blocket?

[/quote]

Tyvärr inte 182:an utan en silver -04 172:a i Västerås (182:an är en -05 tror jag). Satte gränsen vid 65 000 SEK så 182:an var lite för dyr.

Låter intressant det där med Sviestad ska kolla upp det. Det är ju också bra att det finns flera tillfällen att välja på.

Vi kanske ses!

_________________
Peder Wiegurd
Citera
RenaultSport
Banåkning 2010
<<   1, 2
3 besök senaste veckan (10174 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande