Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2001 besök totalt |
Race6 @ Goodwood, 24/2, kl 21
Då var det dags för race 6 i ligan. Denna gång på den anrika banan Goodwood! OBS! Ni behöver inte anmäla er! Säg istället till om ni INTE kan vara med. OBS! Så här ser tiderna ut för vårt rejs: 21.00 - 21.30 Practice 21.30 - 21.35 Kval, Superpole (stängt) 21.35 - 21.40 Warmup (stängt) 21.40 - 22.20 Race Övrigt om rejset: Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: Porsche Supercup 2.0 Bana: Goodwood Väder: Changeable Rejs: 2x20 min, omvänd startordning i Race 2. INGET obligatoriskt depåstopp när vi kör 2x20 min. Självklart får man gå in där om man vill men inget man måste. Reservforum om rejsa.nu skulle ligga nere som förra säsongen: http://www.racingmates.se/forum/inde ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
OS stoppar inte mig
![]() ![]() |
||||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
ja du ett gratis program som gör så man kan prata med varandra via internet om man har en mic till sin dator. kan vara väldigt kul att prata när man kör faktiskt man kan prata om väder skidor vad som helst eller körningen ![]() har du mic så kan du ta hem det här http://www.teamspeak.com/?page=downl lycka till hoppas jag förklara hyfsat men jag brukar vara rätt så dålig på det ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
En kväll man vill glömma, första racet katastrof...9:a med en okörbar bil, märkligt för den funkade bra på blöta träningen med samma setup. Andra racet gick hyfsat till jag kom ut på start och mål, bilj****n började gå på långsladd med resultatet att jag drog rätt i depåmuren, flera bakom kraschade in i mig och jag ber om ursäkt för det, kunde tyvärr inte göra ett s**t
![]() |
||||
Jag tyckte det var ett kul race ikväll vet inte om nån har varit inne å ändrat i min setup för helt plötsligt var bilen körbar
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Göran Johansson |
||||
Hua
![]() Ändå höll jag på att braka in i Göran i Race 2, gud förbjude ![]() ![]() Blev själv bryskt avtryckt i Race 1 av oskar. Bra kört i andra Thomas ![]() Tror det blev en fjärde och en femte plats. Det får jag se som ok. |
||||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
vilken tävling asså första fick jag drive go lr vad de heter eftersom jag kollade på fel lampa:(
jag åkte någ inte tillräkligt åt sidan när ni andra varvade mig. förlåt:( niklas: förlåt för att ja krockade ihop med dig i race 2. jag fick helt plötsligt en sladd å så kom du så:( men fick iaf 2 poäng:) jag kom imål som 8 men jag va 7 på tavlan:) _________________ Linus Siven |
||||
Re:
har du kollat reprisen? jag tyckte att jag va uppe på insidan ganska tidigt och sen styr du in i min bil. jag hade enkelt klarat kurvan utan kontakt. _________________ Oskar Jönsson |
||||
Re:
Du tycker något, jag tycker något annat. Jag anser att jag håller mitt spår och blir avtryckt ![]() ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
2001 besök totalt |