Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3619 besök totalt |
Race8 @ oulton Park, 8/3, kl 21
Dags för deltävling nummer 8. Oulton Park Circuit är en racerbana belägen i Little Budworth i Cheshire i England. Den långa versionen av banan är 4 333 meter lång medan den korta är 2 662 meter lång. Oulton Park byggdes 1953. Banan används bland annat till BTCC. OBS! Ni behöver inte anmäla er! Säg istället till om ni INTE kan vara med. OBS! Så här ser tiderna ut för vårt rejs: 21.00 - 21.30 Practice 21.30 - 21.40 Kval, Superpole (stängt) 21.40 - 21.45 Warmup (stängt) 21.45 - 22.25 Race Övrigt om rejset: Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: Porsche Supercup 2.0 Bana: oulton Park Väder: Dry Rejs: 40 min med depåstopp obligatoriskt depåstopp! Minst ALLA fyra hjulen skall bytas! Man måste inte tanka men alla 4 hjulen ska bytas. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
Som vanligt har man ju glömt att rejset är i morgon, blir att köra lite i morrn eftermiddag så man kommer in i banan lite i alla fall
![]() |
||||
typiskt vad det krockar med alla ligor numera....
![]() ![]() Jag siktar nog på Bahrain-rejset med GRC istället ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
Hörde att du bröt handen ![]() ![]() |
||||
Re:
tackar ![]() nä vet ej om jag klarar 40 min men jag ska prova hade svårt med 20 min igår gjorde ont på slutet ![]() ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
|
||||
Re:
I'm coming!!! Lät som en gammal tysk rulle från 1980 talet ![]() |
||||
|
||||
Det var f-n viklet dåligt rejs det blev! >
![]() Blä! Men annars är faktiskt denna bana skitkul! Pröva den alla som inte kunde köra ikväll! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Skit, gick åt h-e
![]() |
||||
gick år skogen för mig med
![]() kom i väg bra men efter ett par varv så får jag sladd och med bruten arm e det bara hålla med för styra i mot gör för ont så när man står i gräset väntar på alla ska åka för bi så backar jag lite och bara nuddar en däck mur skit löst och tappa vingen då va det kört ![]() men körde vidare och tog epå så då tänkte jag hmmm jag byter däck nu när jag ändå e ine glömde att det va efter varv 9 det gälde så byte däck 2 gånger på varv 3 och varv 20 ![]() ![]() ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3619 besök totalt |