| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Billiga uniballs / sfäriska lager
|
1712 besök totalt |
|
Hallå, Är det någon som vet var man kan köpa sfäriska lager till ett bra pris? Behöver inte vara i Sverige. Tack på förhand, /Mårten |
||||
|
Re: Billiga uniballs / sfäriska lager
Ska du ha till hjulupphängningen så se till att få BRA och inte bara billiga lager. Finns billiga kina lager men dom kan man nästan klassa som livsfarliga. _________________ Street Triple RS -18 |
||||
|
Re: Billiga uniballs / sfäriska lager
Nej nej ni missupfattar mig. Jag vill veta var man kan köpa riktigt bra lager till riktigt bra priser
|
||||
|
http://www.autosport-bearings.co.uk/
Bra priser på bra lager och det hela toppas med snabb leverans. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Tack ove, kunde frågat dig direkt vid närmare eftertanke.
Något fabrikat du föredrar? |
||||
|
Ring Philip Jones på ABC så berättar han vad som passar och vilket som är billigaste alternativet som uppfyller dina krav. Fluro, NMB (eller NBM eller vad heter dom nu) och Aurora är alla bra fabrikat. Dom som klarar höga snedställningsvinklar är dyra vart man än vänder sig, men de andra handlar man till bra priser hos dom. Leverans tog nån dag bara och pundet är billigt så passa på.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1712 besök totalt |