| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Skall den här bilen vara så här hög fram?!!!!
|
1702 besök totalt |
|
Den ser ut att gå på styltor fram är det någon som har en bra ide varför? Den står still i en kö så det är inget dynamiskt fenomen. _________________ Birath Albin Porsche Cayman -08 Saab 96 -69 |
||
|
Vet att vissa väldigt låga bilar har nån knapp man trycker på för att hissa upp framänden för farthinder och sånt, kan vara så att även gallardon (eller vad det nu är) har en sådan. Ren gissning
Edit: snabb sökning http://www.autoexpress.co.uk/carrevi _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||
|
Tack för svaren,
nu vet jag att man tydligen får välja mellan trasig spoiler eller asful bil om man vill possera i stan! :-) Som vi alla redan vet! Sportbilar skall köras inte posseras! :-) _________________ Birath Albin Porsche Cayman -08 Saab 96 -69 |
||
|
Re:
Det är visserligen väldigt sällan man behöver höja (höga farthindar, garageinfarter etc) och det tar bara nån sekund upp och ner. _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
|
det spelar ingen roll hur snabbt det går att höja och sänka om man lämnar den i högläge ser den knäpp ut! :-)
Bilen på bilden var minst 300 meter från senaste fartguppet och vilken väg han än väljer så var det inget högt hinder inom synhåll. Jag försöker inte kritisera bilen till utseende eller funktion utan var bara förundrad över varför en var så hög fram och när jag fick veta den rimliga anledningen så gjorde jag mig lustig över att bilen poserade i detta säkert jätte praktiska högläge! Jag hoppas ingen tog illa upp men tycker de att bilen är snygg i högläget har de fel!! enligt mig alltså! :-) _________________ Birath Albin Porsche Cayman -08 Saab 96 -69 |
||
|
Re:
Ser lite ut som att den är på väg att lyfta
_________________ Axel Tanner |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1702 besök totalt |