| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
det här kan inte vara normalt!!??
|
2 besök senaste veckan (10693 totalt) |
|
man får en känsla av att något inte är helt normalt när man kommer in på firman och möts av denna vy. mvh dennis
_________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
Re: hehe
|
||
|
Äsch, det ser ju ut att vara en dussinbil
Kul med entusiaster som verkligen lägger ned mycket tid och pengar för att kunna förverkliga sin dröm Att drömmen är ett riktigt fett vrålåk gör bara allt så mycket bättre. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
precis vad jag undrade: Hur tänkte Herr Carlsson här
och fälgarna Ska vara vita och av rätt sort.
Annars är bilen(arna) så rätt de kan bli, hoppas se mer av dessa framöver _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
jaja
ljuddämparna är faktiskt egentillverkade men även jag är lite kluven över hur bra det funkar på en s1. gillar inte fälgarna heller men det är ju inte min bil. fälgarna är orginal s1 för asfalt chassi så man kan ju inte klaga för mycke
mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
Re: det här kan inte vara normalt!!??
Man blir stolt över sin pappa, vilket garage
_________________ Jennifer Hansson |
||
|
Re: det här kan inte vara normalt!!??
[quote="Jennifer"]
Hej Jennifer Har din far kört nått i år med S1:an? Har sett filmerna från iskörning men vill se lite banracing filmer nu.. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2 besök senaste veckan (10693 totalt) |