Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
M3 E36 3.2 med Millway-prylar.
4362 besök totalt
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
Bilen är en 3.2 och importerad år 2000. Årsmodell 1996. Har i dagsläget rullat 16800 mil. Bilen är mycket fin ut och invändigt. Enklare Sony stereo är monterad.

Bilen är inte helt original. En del saker har monterats och en del fås med vid sidan av.

Monterat:

* Bilstein PSS9 - Millway.
* H&R krängare fram och bak - Millway.
* Ställbara topplager fram och bak - Millway.
* Avgas av okänt märke som låter dovare än org men absolut inte skrikigt.
* Nyrenoverade GT/BMW-Motorsport fälgar. Pulverlackade och i nyckick.
* 350mm, 90mm djup skinratt för skönare grepp.
* Powerflex i hela bilen.
* Nya bussningar till hela spakstället.

Medföljer:

* original ratt med airbag.
* Begagnad kondensor i mkt bra skick då den som sitter på plats troligen är kass då AC inte fungerar.

Bilen i övrigt fungerar mycket bra. Den ligger som en dröm på vägen och sakerna som är monterade har det bevisats flera gånger om fungerar mycket bra på bana. Motor, växellåda och bakaxel är i kanonbra skick och bilen går helt identiskt med en M3 E46 från noll tills mätaren bottnar.

Annars så har jag bytt många saker på bilen, små saker som ändå haft betydelse för mig för att få ett fint helhetsintryck. Det är tex nya emblem fram och bak - BMW org. Ny olja och filter i motorn, ny växellådsolja och ny olja till bakaxeln. Oljorna som är bytta är enbart de som rekommenderas av BMW och inget annat påhitt.

Bilderna talar även sitt för mer text blir bara jobbigt.

Besiktigad, skattad och nyrekondad. Hjulinställning nyligen gjord.

Bilens regnr är RHL 601.

Har två förslag på priser;

Pris: 120.000kr.

För mer information så föredrar jag telefonkontakt. Ni når mig på 0735-367057 (14-02 samtliga dagar), har ni enklare frågor eller föredrar mail så finns jag på pelko_90@hotmail.com

Fler bilder på: www.garaget.org/pelko samt i min biltråd. Där finns massa bilder på b.la monteringen av samtliga prylar.

Här syns inredningen bäst av de bilder jag har, org ratt är inte monterad nu som sagt.




Mvh

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
Nybesiktigad!

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
Den som ringer under kommande vecka ska få lite mer detaljerad information om bilen och ett nytt pris.

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
120.000kr vid snabb affär.

Mvh

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
M3 E36 3.2 med Millway-prylar.
4362 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande