| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan Uråsa 24/7-10 *ACS firar quattro 30år*
|
1945 besök totalt |
|
Hoppas många av er vill komma och fira med oss! Sedan har vi ju en rätt vitktig tävling som skall avgöras också!
Japp Mini också välkommna då de förhoppningsvis är medlemar i BMWSC. Mer här, https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php (nu missar du nåt Sjöströmman! )
Spännande!
Självklart är även MINI:sarna medlemmar BMWSC. Radiostyrt vs Ådi
Jag telegraferar inbjudan via djungeltrumman
Suveränt att även ACS planerar in alla roliga arrangemang innan Sjöströmmarn hinner bli färdig
_________________ BMW MC-klubben |
||||
Förväntade mig något enl ovan, med tanke på hur snacket går i "inför" trådarna, men som det verkar så är det endast Minigänget som tar den kastade handsken?? (not ze german approach we are used to) Kom igen nu, våga utmana!
(värsta som kan hända är att du får med dig en trofe hem med audi logga)
Jag och Kinnby kommer i alla fall
Jag kan ju ta med mig min e28 oxå om det är så att ni vill ha fler riktiga bilar att titta på Det finns ju en viss sportquattro som måste ha lite ålderdomlig konkurrens
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||
|
Re:
Gött det, klart du får ta med Polizeien, blir väl inte "äkta" utan den eller? Anmäl upp den till körningen så vi får se om den kan svänga också :-) Syns på Uråsa!
Micke, varför går alltid dina bilar sönder? Dags och köpa ett riktigt kvalitetsmärke istället?
Kommer du i närheten av Götet så hör du av dig, bira och grill är givet! Trevlig semester
Re:
KAnske dags att göra det? Går de att få bakhjulsdrivna? Det är ett bärande kriterium nämligen...
Angående Götet så hojtar jag till isf. Kanske brossan och jag gör en repris på förra året med ett hårt dygn i Götet.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1945 besök totalt |