Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4393 besök totalt |
2010-08-15 Emmaboda SS
Nu är det dax igen, var ju ett tag sedan Mäcen och jag arrangerade något! Man skulle kunna tro att vi givit upp, men ICKE! ![]() Nog med tjötande, lets cut to the chase: Vad: En heldag på Emmaboda Superstage. Som vanligt så bjuder vi på lunch, så om någon är allergisk mot något så kan ni väl nämna detta när ni anmäler ert intresse! När: 15 aug. Insläpp kl 08:00 och förargenomgång kl 08:50. Pris: 700 sek (förutsatt att vi fyller alla platser naturligtvis) Anmälan: PM till mig med Namn, Bil samt telefonnummer så hör jag av mig till er! Anmälan är bindande efter betalning. Krav: Hjälm och heltäckande klädsel. Vi kommer utföra en enklare besiktning utav bilarna för att försäkra oss om att slippa onödiga läckage och dylikt. Vi tänker oss 13 bilar och de som redan anmält sig ser ni nedan. För att få riktigt bra tider så kör vi 3 varv / tur ![]() 1. Philip George - Saab xxx (får se vad jag hittar ![]() 2. Marcus Svensson - Mazda RX7 3. Torbjörn Ask - Sierra Cosworth RWD 4. Daniel Ask - Sierra Cosworth 4x4 5. Johan Löfberg - Toyota Supra (om vi får bestämma) 6. Arne Ask - AC Cobra 7. Fredrik Sunnemalm - Volvo 855R 8. Martin Ek - Mazda MX-5 1,6 -91 9. Johnny Karlsson - Opel Speedster 2.2 10. Petter Wejsfelt, Focus RS - 10 11. Daniel Johansson - Kadett C sent 70-tal 12. Robert Serwanski - Mazda MX-5 13. Martin Öberg - Porsche 944 Väl mött! ![]() _________________ Philip George |
||||
Re: 2010-08-15 Emmaboda SS
Nu är det dax igen, var ju ett tag sedan Mäcen och jag arrangerade något! Man skulle kunna tro att vi givit upp, men ICKE! ![]() Nog med tjötande, lets cut to the chase: Vad: En heldag på Emmaboda Superstage. Som vanligt så bjuder vi på lunch, så om någon är allergisk mot något så kan ni väl nämna detta när ni anmäler ert intresse! När: 15 aug. Insläpp kl 08:00 och förargenomgång kl 08:50. Pris: 700 sek (förutsatt att vi fyller alla platser naturligtvis) Anmälan: PM till mig med Namn, Bil samt telefonnummer så hör jag av mig till er! Anmälan är bindande efter betalning. Krav: Hjälm och heltäckande klädsel. Vi kommer utföra en enklare besiktning utav bilarna för att försäkra oss om att slippa onödiga läckage och dylikt. Vi tänker oss 13 bilar och de som redan anmält sig ser ni nedan. 1. Philip George - Saab xxx (får se vad jag hittar ![]() 2. Marcus Svensson - Mazda RX7 3. Torbjörn Ask - Sierra Cosworth RWD 4. Daniel Ask - Sierra Cosworth 4x4 5. Johan Löfberg - Toyota Supra (om vi får bestämma) 6. Sebastian Gottfridsson - Mazda RX7 7. Johnny Karlsson - Opel Speedster 2.2 8. 9. 10. 11. 12. 13. Väl mött! ![]() _________________ Johnny Karlsson Opel Speedster N/A |
||||
Upplägg: Körning 09:00-12:00 Lunch 12:00-13:00 Körning 13:00-17:00 Alla bilar kommer numreras från 1-13 och efter de numrena kommer vi köra. Slicks, r-däck och gatdäck är tillåtet. Inga krav på att bilen ska vara besiktigad. Se dock till att bromsvätskan är fräsch och att bilen inte låter över 95db. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Anmälan
Jag PMade Lupos3l förra veckan ang anmälan men inte hört något?, vad gäller för anmälan? HAr en kompis till som vill med. //Petter _________________ Petter Wejsfelt BMW 328i -98 "BMW Cup" Ford Focus RS -10 *såld* Bilsport SS 1.25.84 Mantorp 1.33.66 Kinnekulle 1.02.14 Knutstorp 1.10.57 |
||||
Är riktigt sugen men vågar inte lova nått för att där är en del som ska göras med bilen asap, och vet inte om jag hinner bli klar eftersom verkstan har semester nu i 3 veckor.
Annars så Pierre Ingelsgård - Nissan 350Z |
||||
Re: Anmälan
Du har PM ![]() Pierre: Anmälan är bindande. Du får antingen vänta tills du vet om bilen är klar, eller anmäla dig nu och hoppas att du blir klar i tid. obizzz: Ska jag lägga till dig och Porschen också? ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
|
||||
Re:
Bara att skruva på så!! Jag körde 350Z tidigare men fick aldrig tillfälle att ta ut den på SS banan, vore såklart kul att se hur bra de kan gå! ![]() _________________ Philip George |
||||
Tjenare Marcus!
Peder i granngaraget med den breda peugeot. Har köpt mig en liten 106 rallye som jag ska försöka köra med så mycket som möjligt denna säsong. Funderar på att åka ner men blir tajt om jag nu får ledigt den 11 och ska kinnekulle. Förövrigt ska du till kinnekulle med tpc? om jag nu inte får ledigt så kanske anmäler jag mig, är du i garaget imorgon? Mvh Peder _________________ Peder Balerado Simdrifter Gammalt: Peugeot 306 Dimma Coupé Peugeot 306 Cabriolet Rotrex Massa Peugeoter R32 GTR, R33 4D, R34 4D, S13 |
||||
Re:
Ne jag vet ingen 350Z/Superstage tid alls . Men det är väldigt mycket som ska göras utan verkstad ![]() |
||||
Re:
Tjenare! Jag kommer till garaget ikväll. Kan snackas vid då. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
...och så gick det med den saken ![]() ![]() Retfullt och synd, hade varit kul att se vad den gick för nu. Jag kommer iallafall, har vi några andra avhopp eller tillskott? _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
ja, surt sa räven. Men får man inte tummen ur innan så...
![]() Arne Ask kommer med sin AC Cobra replika och tar Sebbes plats. Ses på söndag i regnet. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Nu laddar jag för slicks.
Regn tycker vi inte om! Kolla ca 2,50 i i filmen. http://www.youtube.com/watch?v=93I6W Var mycket skräp under bilen efter. _________________ Fredrik Sunnemalm |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4393 besök totalt |