| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW-nördar med spakintresse och smak för tysk ordning sökes!
|
2553 besök totalt |
|
om ni förnärvarande är soffliggare, föredettingar, eller oskyldiga talangfyllda nybörjare spelar mindre roll. Klubben kommer nämligen snabbt att få ordning på er
Vad som är viktigt är att ni uppskattar BMWSC, och den verksamhet klubben bedriver, samt gärna ser en fortsättning på bankörandet även 2011. BMWSC behöver nya styrelseledamöter som vill ta till vara på det gyllene tillfället att få vara med och påverka klubbens verksamhet och utveckling. Vi har några styrelsemedlemmar i dag som kommer att tacka för sig efter några års styrelsearbete under Årsmötet, och dessa personer behöver ersättas. Har vi hushållschefer/teamchefer som vill anmäla sin sämre hälft för tjänstgörning som bestraffning för tidigare oförlåtliga synder, eller dåliga placeringar i BMW Cup, så går det också bra
Anonymitet utlovas.... Utan er kan vi inte bedriva en klubb för våra 300+ medlemmar, och ta till vara på vårt roligaste intresse
Ni är välkomna att kontakta valberedningen. MVH, Måns Valberedningen Mobil# 010-7132852 _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Drygt två månader kvar, men enbart en medlem har hört av sig sedan säsongen började.
Klubben behöver fler intresserade medlemmar för att bla ersätta tidigare gatbilsrepresentanter, sekreterare, och kassör. Det behöver inte vara slutet på livet att bli invald i styrelsen - emellanåt kan det faktiskt vara kul
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Det går säkert även utmärkt att maila/pm:a valberedningen förslag på folk man vill se på specifika poster, det är en grej vi brukade få ta del av sist jag satt i en valberedning! Har man sedan lite underlag så kan man allt ägna någon kväll åt lobba lite för styrelseposterna.
Jag tror iaf att fler än mig själv är intresserade av vilka poster som kommer bli lediga, då kanske man får ett mera hum om om man är "villig" eller inte
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
|
Re:
Inuläget är det som de redan förra året vi pålyste sekreterar, kassör och gatbilsrep. Jag sitter och håller tummarna för att vi löser sekreterare och kassör .
_________________ olof Johansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2553 besök totalt |