| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Måste tyvärr stå över "Knutan"
|
2227 besök totalt |
|
Tja allesammans! Jag blev precis avrådd av läkaren att åka ner till Knutstorp så det blir inget åka för mig den här helgen
Ha så kul alla ni andra. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
|
Re: Måste tyvärr stå över "Knutan"
Nä precis, ge fan i att åka till Knutan och kör själv istället
Trist att du inte kan komma, hade sett fram emot att sparka lite på dina däck har ju inte sett din bil "in action" ännu.
|
||||
|
Tråkigt att du inte kan vara med, hoppas det inte är något allvarligt med dig och att vi ses på Gotland. _________________ Stefan Alm |
||||
|
Absolut inget alvarligt. Jag gjorde en vurpa på båten tidigare och slog upp ett sår i ändalykten. Det är läkt men det är ingen bra idé att sitta i bilen hela helgen och riskera att det går upp igen. Jag är ju rätt beroende av att kunna sitta.
Klart vi ses på Gotland!
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
|
Man brukar ju säga man fick stå upp och köra när bilen inte riktigt räcker till så sätt i mindre motor så kan du ta i så du står upp, så behöver du inte nöta på ändalyckten.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
|
Re:
Annars med tanke på vädret ta båten. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2227 besök totalt |