Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1020 besök totalt |
Nätadapter till D-link router
Jag måste handla en ny nätadapter till min D-link router. Routern är en DIR-635. Den skall vara på 5volt och 3 ampere !! om någon har en sådan köper jag den gärna. ![]() Kanske inte så hemskt race och banåkarelaterat, men utan den där nätadaptern blir mitt internet-rejsande kraftigt begränsat. Det lär bli gulflagg för race-laptopen, min co-driver lär ge mig svartflagg och jag måste gå i depå med surfteamet. Jag har kollat över blocket och alla andra presumtiva datarelaterade säljsidor utan större framgång. Mitt hopp ställs nu till att någon här har en avåkt router som blivit liggandes ute i lecastenen med adpater och allt. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
Ring D-link så hjälper dom dig, med lite tur har du garanti på prylen då vissa produkter har 3-5 års garanti
Dock tror jag din nätdel omfattas av 2 års garanti. Kontaktinformation: Öppettider: vardagar 08:00 - 18:00 Telefonnummer: 0900 - 100 77 00 Ni kan även ställa Er fråga via vår Supportportal. Firmware, drivrutiner, datablad mm. hittar Ni på vår FTP Server Teknisk support - Företagsprodukter Teknisk support för företagsprodukter Kontaktinformation: Öppettider: vardagar 08:00-17:00 Telefonnummer: 0770 - 33 00 35 _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
![]() |
KÖPES
![]() |
1020 besök totalt |