Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1499 besök totalt |
2010-09-30 5100 bankörning på Mantorp.
Vilka ska dit? Vore roligt om det vart en rolig samling bilar ![]() Det är väl snart slut på årets banträffar så passa på på torsdag! PELLE// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||||
Sävström: Din bil va svår att ta sej förbi i våras så håll dej hemma
![]() Skämt åsido så ska jag dit o se om det kan bli något snabbt varv. _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Re:
Tänkte aldrig på datumet i rubriken, men som sagt sista träffen var mycket riktigt igår
Haha hoppas jag inte var ivägen för dig, kändes ju som jag parkerat bilen när du for förbi ![]() _________________ Dennis Stransky Manta 2.0t <--SÅLD ![]() |
||||
Re:
Vet inte va som for i bilen i torsdags men den gick oförskämt bra! 1,2 i ladd bara men hoppas alla varv gjort någon nytta för mej ![]() Nya tag nästa år! _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1499 besök totalt |