Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Bytes: Fotograf vs. handbagage
1573 besök totalt
JAM
Sjöbo
Här sen Aug 2010
Inlägg: 21


Trådstartare
Lite underlig "annons" kanske, men...

Fick nämligen ett anbud om just detta och tänkte att det kanske finns fler som är intresserade. Alltså ställer jag gärna upp som fotograf de gånger det är något på tapeten i den mån om att resan fås som utbyte.

Jag har tyvärr inte resurserna att bege mig tvärs över vårt kära land för att ta del av alla trevliga race och träffar som sker. Inom Skåne är det inte några problem för min del, men Mantorp och andra 40+ mil resor...

Dessutom är jag väldigt intresserad av att pyssla mer med dokumentering och fotografering "runtomkring" körningar så detta kanske kan vara passande. Som sagt, kanske inte det vanligaste önskemålet, men nu är frågan lagd!

Frågar man inte... thumbs up

Mvh
Ronny

_________________
Ronny 'JAM' Thomasson
Photographer @ JAMedia
Citera
Holme
Gävle
Här sen Dec 2007
Inlägg: 231



Jag tror inte jag kan hjälpa dig, men du får nog förtydliga din annons lite.
Eller förstår jag rätt om du vill erbjuder dig att fota och dokumentera "teamresor" och tävlingar mot att du får åka med på deras soppakostnad så att säga?

_________________
Erik Holmén
Citera
JAM
Sjöbo
Här sen Aug 2010
Inlägg: 21


Trådstartare
Holme skrev:
Jag tror inte jag kan hjälpa dig, men du får nog förtydliga din annons lite.
Eller förstår jag rätt om du vill erbjuder dig att fota och dokumentera "teamresor" och tävlingar mot att du får åka med på deras soppakostnad så att säga?

Ja, precis så kan man säga.

Gatebil i Norge som exempel. Eller varför inte Nürburgring? Det senare är väl lite och ta i, men man ska sikta högt.

om det är för långt för mig att köra själv, så kanske man kan följa med som handbagage i utbyte mot andra tjänster. Och eftersom jag för ett tag sedan fick just erbjudande om just att dokumentera ett gäng entusiaster som hellre lägger tiden på annat, så kände jag att andra kanske finner det av intresse.

_________________
Ronny 'JAM' Thomasson
Photographer @ JAMedia
Citera
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Bytes: Fotograf vs. handbagage
1573 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande