| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Missad bankörning, träffavgiften?
|
1307 besök totalt |
|
Hej! Kort variant: Hur fungerar det med träffavgiften när man betalat men missade bankörning p.g.a saker utanför ens egen kontroll, avanmälde mig 4 dagar innan träffen. Försökt få tag i sekreteraren tidigare men utan att ha hört något, hur brukar det funka, kan man ha träffavgiften innestående? nån chans att få tillbaka den? Eller får man trösta sig att man sponsrat klubben lite extra
Längre version: Så här ser bakrunden ut Jag lämnar in bilen på lack den 27:e september, sista anmälningsdagen/inbetalning var 1/10 för banträffen på Gelleråsen. Blev lovad 5 arbetsdagar, den 1/10 ringer jag verkstaden och kollar läget. Dom säger att bilen är lackad och dom ska bara montera lite delar så jag borde ha bilen Tisdagen den 5:e oktober. Schysst tänker jag och betalar in träffavgiften + transponderhyra för MINI Cup (900:-) onsdagen den 6:e oktober har jag inte hört något och åker till verkstaden och upptäcker att dom inte ens har flyttat bilen sen jag lämnade in den, får ingen förklaring annat än sjukdom osv. Dom lovar dock att börja med den direkt vilket dom gjorde, men det hjälpte knappast mig. Ringde träffansvarig direkt och avanmälde mig. Hur brukar det funka? Känns ju lite surt att ha pröjsat 900:- och fått se träffen från läktaren (verkstaden ville ju inte ersätta heller) |
|
Johan,
Ring och prata med klubbens nye sekreterare Rikard så kan ni säkert komma fram till någon lämplig lösning: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ BMW MC-klubben |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1307 besök totalt |