Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
922 besök totalt |
2011-03-31 Resa till Tecno Classica i Essen
Hejsan! Jag hittade i Lokaltidningen att ett bussbolar ordnar en resa ner till Essen och Tecno Classica nu i slutet av Mars. Jag var inte sen att anmäla mig , hoppas nu att det är riktigt mkt Audi på plats . Det brukar vara duktigt med motorsport och nostalgi på mässan. Det har varit kul att läsa och se bilder på nätet och i tidningar från denna mässa. Bussen går från Göteborg , via Jönköping , Halmstad , Helsingborg och Malmö. http://www.reside.se/resa_visa.asp?i Vore kul om någon mer från Rejsa åker med... Mvh Emil , Halmstad _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
Jag var där 2003, och jag vill inte alls åka tillbaka och se...
![]() (Det första som mötte oss var tre M1-or. Vilket var lika många som jag hade sett dittills i mitt liv) ![]() ![]() (1 av 22 tillverkade XKSS, helt utan avspärrningar och rep. Jag kunde inte låta bli utan smekte henne försiktigt över höften med fingertopparna ![]() ![]() ![]() (utanför bild stod det en 250LM, dvs en klart hygglig samling bilar för att vara en enkel klubbmonter) ![]() (Jo, det fanns några Audis på plats det året också) ![]() (Maxad diffusor) ![]() (En av tre bilar på plats... jag menar, hur många gjordes det?) ![]() (Gissa bilen ![]() ![]() ![]() (Inte så rejsig kanske, men den mest imponerande bil jag sett någonsin. Så mycket design och konstruktion i en enda bil, utan att det såg pråligt u någonstans. Respekt på den!) Nej, som sagt, jag vill inte alls tillbaka... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
![]() |
Inför träffar
![]() |
922 besök totalt |