Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5857 besök totalt |
AMS Nürburgring-Special för iPad
Här sitter jag bitter över att jag inte har en iPad ![]() ![]() Den första frågan är, vilka fem män är de omnämnda Ringenknarkarna ![]() ![]() ![]()
![]() http://itunes.apple.com/app/auto-mot _________________ ![]() |
||||||
Intressant innehåll, synd att man måste köpa en till dj**la: fjollig elektronikleksak för att njuta av innehållet-aaarrgghh
Kanske det så småning om kommer en utgåva i print eller som jag kan läsa/se i någon av de fyra datorer som redan finns i hushållet? Köpa en I-padda? NOT! _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||||
Re:
Man får ju hoppas! _________________ ![]() |
||||||
Re:
+1 på den kommentaren. Men, men, det kanske materialiserar sig på andra plattformar framöver? Nudge, nudge, wink, wink. You know what i mean. (Det sista är så klart riktat till AMS som säkert läser det här). ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||||
Jag har läst igenom Nürburgring-specialen nu och sen är riktigt bra tycker jag. Jag har läst EVo på IPaden ett tag och den är riktigt, riktigt bra. 38 kr för den upplagan jämfört med 100 kr för papperupplagan. Fast man missar ju all reklam
![]() AMS specialen var uppbyggd på samma sätt. Kan nog bli riktigt bra! Redan första nummret var väldigt bra anpassad till paddan. Få se lite gissningar på vem de fem "Ringen-knarkarna" är? ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
hehe Det kunde man ju tro...
Peter Ternström Christer Lindgren Gustav Lundh Martin Nelson Jonas Carlsson Vore riktigt kul att åka med någon av herrarna någongång! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Jag erkänner jag ÄR en ringenknarkare säkerligen mer addicted än dessa 5 ihop x 10 ![]() Tycker oxå det verkar HELT puckat att släppa entt sådant rep enbart för en dyr leksak som dessutom kör fel operativsystem (så var den facklan kastad)
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Kopplar inte heller vilka de är förutom Peter Ternström som driver Gran Turismo Events och siten Autolife. Men jag har ju av tekniska skäl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Skillnaden är väl att dom tillbringar tid just på Ringen och inte drömmande på nätet.... ![]() _________________ -- |
||||||
Peter Ternström (Gran Turismo kille som hyrde Nordschleife förra året)
Christer Lindgren (Nissan-handlare, GT-R-nisse ![]() Gustav Lundh (Försäljningschef på Porsche Center Syd och Scuderia-instruktör) Martin Nelson (Försäljningschef på Autoropa) Jonas Carlsson (Äger Häggenäs Auto) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Jonas äger dessutom Pflanzgarten: http://www.youtube.com/watch?v=UraR3zi0oy8. ![]() _________________ -- |
||||||
Re:
Men en knarkare är en knarkare oavsett om han har knark eller inte ![]() Jag har av flera olika skäl tyvärr högst begränsad tillgång till varan i fråga men bara en sån sak som att jag i stället för att somna genom att räkna får, kör ett varv i huvudet tyder väl på att man är ringknarkare. Man måste ju inte ha en GTR eller 997:a för att platsa i den sfären ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Touché! ![]() ![]() ![]()
Jag och namn ![]()
Ja han och Jens Svedrup verkar göra ett riktigt kanonjobb med Gran Tursimo Events! Sjävklart lagt upp alla deras event i banåkakalendern https://rejsa.nu/Bankalender.asp?Arr ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
ojojojoj! Vilken kombination av otrolig tur och sinnesnärvaro ![]() En förvarning var ju att det gick klart mer än lämpligt brett redan in på Brünnchenrakan.... _________________ ![]() |
||||||
Re:
Lite mer om snurringen här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5857 besök totalt |