Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mazzarini RT V6 / 2018
<<   1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 136, 137, 138   >>
98 besök senaste veckan (1058921 totalt)
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
rschneberger skrev:
Håkan Haver skrev:
Bilen vårdas framöver av mer rejsintresserad herre.

I Linköpingstrakten.

Hoppas resan vart till förnöjelse, tack för alla positiva och konstruktiva inlägg.

/ H


En fantastisk bil som jag fått överta vårdnaden om. Jag lyfter på hatten i det stora!

https://www.youtube.com/watch?v=eFUg2xYwwyE&feature=youtu.be

mvh //Ricky


Ha!

Vilken fin 180 väg, perfa för bilen och dig. Bra att den inte dammar ihop. Va lite orolig när du sa att du skulle ställa den på gräsmattan och med ett glas vin bara sitta och glana på plastholken. ;-) Kör hårt, den blir nog ett snäpp finare nu. Grattis battis / H

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
Qaz
Uppsala
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1691



Det var snabbt sålt! Finns det nya planer eller är det byggsemester nu?

_________________
Markus Ålind
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 12855



rschneberger skrev:
Håkan Haver skrev:
Bilen vårdas framöver av mer rejsintresserad herre.

I Linköpingstrakten.

Hoppas resan vart till förnöjelse, tack för alla positiva och konstruktiva inlägg.

/ H


En fantastisk bil som jag fått överta vårdnaden om. Jag lyfter på hatten i det stora!

https://www.youtube.com/watch?v=eFUg2xYwwyE&feature=youtu.be

mvh //Ricky


Grattis! Hoppas tråden lever vidare så att man får se lite uppdateringar, både körning, moddar och ev puts.
Citera
rschneberger
Borensberg
Här sen Jan 2016
Inlägg: 431



And ersJepp sson skrev:
rschneberger skrev:
Håkan Haver skrev:
Bilen vårdas framöver av mer rejsintresserad herre.

I Linköpingstrakten.

Hoppas resan vart till förnöjelse, tack för alla positiva och konstruktiva inlägg.

/ H


En fantastisk bil som jag fått överta vårdnaden om. Jag lyfter på hatten i det stora!

https://www.youtube.com/watch?v=eFUg2xYwwyE&feature=youtu.be

mvh //Ricky


Grattis! Hoppas tråden lever vidare så att man får se lite uppdateringar, både körning, moddar och ev puts.


Hej,
Om det är okej för Håkan så kommer den här tråden att uppdateras med de förändringar som görs. Håkan och Ronny har tillsammans byggt en fantastisk bil som behöver lite utsortering, och en del saker kommer att förändras. Det ingår väl lite i vårdshavandet. Att då starta en helt ny tråd skulle bara innebära något konstigt.

Så den här tråden kommer att uppdateras med bilens vidare öde så länge Håkan inte har något emot det.

....btw så sitter jag just nu i en solstol med en flaska rödvin och njuter av bilen. ;-)

mvh //Ricky

_________________
Ricky Schneberger
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
Va,?

Här regn. Ingen solstol. Dock pilsnerveranda igår kväll. Åkte runt snutbilar med blåljus inne i området här. Mysko, annars ser man en snuttis här max en gång om året

Nämen kör på Ricky, Rejsafolket gillar nog det tror jag. No brobblems. / H

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
Kontemplerar igen,

Med tanke på hur många telefonsamtal jag fått, och mail samt ev mess om vad fan jag håller på med så kanske en fundering kring det kan ligga i pipen (ligga i röret) eller ja, vara lägligt.

Jag ville se om jag kunde bygga en för mig och för min kompanjon i projektet snygg och ball bil. Den skulle "INTE" gå in under kategorin Kitcar utan vara av egen design. Så att säga våran egen bil helt enkelt. Det känns som att det gick bra, mål två för mig i varje fall var att den skulle va rätt civiliserad och då mest i jämförelse med den Alfa Giulia GTV jag byggde som banbil (trackdayer), det blev den inte. Den blev en ren racer som kan framföras på väg. I varje fall för mig. Trots en del ljudisolering och tänk om bekvämligheter. Men annat händer under ett så här långt och utdraget proj. Jag har ju sett bilen i över sju år och att sen provköra lite grann i 280 mil gjorde nog att jag kände att jaha! Så blev det, haft den i en himla massa år och nu är det dags för nått annat. Med andra ord, det måste gå fortare att bygga för man tröttnar lite helt enkelt. Inget negativt i det utan bara att jag måste ha nåt och klura på. Så nytt proj har startats och tänket där att den skall bli lika bekväm som vilken modern bil som helst. Då kan jag ha den som en bekväm bil och efter att den blir klar använda den så. Plus att en P18 ser ju bra ut, det gillar jag.

Ricky hoppas jag kommer att kräma skiten ur den så den får va den tål och går som det va tänkt, fort som fan på kurvigt underlag.

Rakt fram kan man ha nått annat att åka i, gör inte en beggad Merca av typ E modell med nån fet v8 eller 12:a i typ 300 blås nästan. Och tyst o bekvämt dessutom.

Kör hårt och va konstruktiva.

/ H

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
knotan
Åby
Här sen Feb 2006
Inlägg: 6124



Jag får väll sticka ut hakan och säga att jag har full förståelse. Jag har själv byggt (eller byggt om) ett antal bilar.
För att åka en "kort" period och sedan sälja.
Utdragna projekt (+2 år i min värld) är otänkbart.

Alla tänker olika. Och även jag har många ggr fått höra liknande förfrågningar som du beskriver.

Jag har dock insett att alla har vi olika drivkraft.
Mitt är främst skapandet. För att det ska gå att få ihop med resterande delar av livet, familj arbete boende mm. Så går inte att lägga så mycket pengar och tid på varje enskild detalj som vissa tycker. Ordet snål får jag höra till och från, men faktum är att jag helt enkelt inte skulle kunna utföra min hobby om jag inte prioriterade med pengarna och hushåller med tiden så skulle jag få lägga ned.

Med det sagt förstår jag att du sålde för att få plats och finansiering av ett nytt projekt, och jag gissar att det nu med facit i hand. Kommer prioritera annorlunda både med komplicitet kostnad och ändra målbilden.


Lycka till till både nya projektet. Och nya ägaren till den här bilen.

På ett vis vet jag att nya ägaren som ser på bilen med andra ögon. Kommer njuta av bilen, kanske till och med ännu mer.

_________________
Karossbilar är inte det lite larvigt??
niklas laine
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
knotan skrev:
Jag får väll sticka ut hakan och säga att jag har full förståelse. Jag har själv byggt (eller byggt om) ett antal bilar.
För att åka en "kort" period och sedan sälja.
Utdragna projekt (+2 år i min värld) är otänkbart.

Alla tänker olika. Och även jag har många ggr fått höra liknande förfrågningar som du beskriver.

Jag har dock insett att alla har vi olika drivkraft.
Mitt är främst skapandet. För att det ska gå att få ihop med resterande delar av livet, familj arbete boende mm. Så går inte att lägga så mycket pengar och tid på varje enskild detalj som vissa tycker. Ordet snål får jag höra till och från, men faktum är att jag helt enkelt inte skulle kunna utföra min hobby om jag inte prioriterade med pengarna och hushåller med tiden så skulle jag få lägga ned.

Med det sagt förstår jag att du sålde för att få plats och finansiering av ett nytt projekt, och jag gissar att det nu med facit i hand. Kommer prioritera annorlunda både med komplicitet kostnad och ändra målbilden.


Lycka till till både nya projektet. Och nya ägaren till den här bilen.

På ett vis vet jag att nya ägaren som ser på bilen med andra ögon. Kommer njuta av bilen, kanske till och med ännu mer.
Cool. Insiktsfullt. 😎

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17345



Jag har varken kunnande eller tålamod att ge mig på ett sånt här projekt och det enda från tråden jag nyttjat är sträckfärg som hamnat på en av mina bilar. Däremot har jag full förståelse för att man känner att man är färdig med en bil.
Väl utfört arbete och lycka till med nästa!

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
Min tanke är egentligen bara denna. Man skall nog ha en rätt generös och fri idé om hur man angriper ett sånt här proj. Så vill man göra ett bilbygge. Det är inte alltid kriterierna vid start är samma vid slut. Tips bara 😎

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
2QIK4U
Stockholm
Här sen Feb 2006
Inlägg: 517



Så,,,,Varför bygger man??

För många är det tydligen olika. För mig är det för jag har en dröm, en plan, en vision- En sån här vill jag äga!
Då det inte finns att köpa en exakt sådan får man bygga den.
När den sen är klar spar man den och bygger en annan dröm så man till slut inte har några kvar att bygga.
Man går ner i garaget och klappar på dem.
Tar ut den man känner för dagen i fråga. - Ska man åka rakt fram lr svänga.
Även om konstruerandet är klart kan man meka med dem för att hålla dem i trim.
Att genomföra en dröm för att sen kasta bort den är för mig omöjligt.
Medans man bygger på nästa bil kan man ta ut en färdig och njuta a den.
Kan man sälja sina barn?

Vi är alla olika och alla får göra vad de vill men att bygga i 10 år för att njuta en månad och sen ge bort känns fel.
Sen hör det till sake att alla timmar och pengar man lagt ner är oftast borta då man sålt....
En kamrat/kund till mig byggde på sin pro-touring Camaro i 10 år och la ner 750 papp på den.
Ett par månader efter den är besiktad säljer han den för 295.000 kr
Sånt bilbyggande skulle jag aldrig ha råd med

Jag har inte sålt en enda hobbybil på 25 år- Har ifs bytt bort en mot 3 tomter på Gotland, men att sälja för pengar är lönlöst för de är ju bara borta inom kort....
Bara alla är lyckliga så får var och en göra som de vill- men jag tycker det var synd Håkan sålde

_________________
mvh
Stockholms snabbaste speedhopägare
________________________________

Robert Hoffman
Citera
knotan
Åby
Här sen Feb 2006
Inlägg: 6124



Man måste vara ödmjuk inför att alla är olika. Det du beskriver är lika omöjligt för mig att förstå som du menar tvärt om.

Det enda jag sparat är min moped som jag köpte vid 14 års ålder. Den kommer jag aldrig sälja för att den betydde så pass mycket under några år, den tar relativt lite plats och har inget ekonomiskt värde. Den står gömd uppe på en vind.

Men skillnaden är att varje gång jag ser den. Överöses jag av en fruktansvärd ångest (bokstavligt talat) över att äga den och bara se den förfalla och inte användas. Jag har inte tid att ta hand om den, ännu mindre använda den. Nu har den stått så pass många år att det skulle krävas en mindre genomgång för att ens kunna köra den.
Och det ger en stor klump i magen och som ibland inte släpper på flera dagar.

Att ha sådana saker ståendes åt höger å vänster utan ha tid att aktivt använda regelbundet. Skulle innebära många ggr mer ångest

_________________
Karossbilar är inte det lite larvigt??
niklas laine
Citera
2QIK4U
Stockholm
Här sen Feb 2006
Inlägg: 517



Sug på den här då Knotan: OM....Du tog Dig tid och gjorde iordning moppen en dag?
Tänk den glädje det skulle skänka Dig??


Long story short: För 6 år sen fick jag ett jättebra erbjudande att köpa ett stycke mark VÄLDIGT förmånligt.
Jag har aldrig några större mängder pengar så jag insåg jag var tvungen att sätta ut annons och sälja av allt jag ägde. Min dotter vart skitförbannad för jag försökte sälja hennes "syskon" som hon växt upp med. Jag fick ihop pengar så det räckte genom att sälja andra grejor(båt, lastbil mm) så jag behövde inte sälja. Nu i höst hoppas jag få igenom bygglov ett börja bygga mitt nya 15x15 m garage till bilarna och styckka av ett 10-tal tomter vilket är kul- men det roligaste som hänt i år är att jag i våras tog bort kompressorn på min -58.
Den har stått i ca 10 år utan jag kört mer än ca 10 mil. Visst fasen är det ballt med 1.100 hk ( låter inte som en båt trots vanliga headers). Utan blower ger den ca 750 hk bara men är SÅÅÅÅ mycket mer körbar och jag har åkt massor i sommar. Inse glädjen att ta fram något som stått i malpåse i 10 år- ut och åka igen!!
Jag byggde den för 27 år sedan. Då var det ganska high-tech med eget rörchassie,egengjiten kaross och Corvette C4-upphängningar( det var det nyaste som fanns - å räcker gott än i dag)
Tänk Dig att Du fick vara ihop skolans snyggaste tjej - igen!! å hon var lika fin nu som då *blink*

_________________
mvh
Stockholms snabbaste speedhopägare
________________________________

Robert Hoffman
Citera
c311
Värmland (fd Ekerö)
Här sen Jan 2015
Inlägg: 412



Håkan Haver skrev:
Kontemplerar igen,

Med tanke på hur många telefonsamtal jag fått, och mail samt ev mess om vad fan jag håller på med så kanske en fundering kring det kan ligga i pipen (ligga i röret) eller ja, vara lägligt.

Jag ville se om jag kunde bygga en för mig och för min kompanjon i projektet snygg och ball bil. Den skulle "INTE" gå in under kategorin Kitcar utan vara av egen design. Så att säga våran egen bil helt enkelt. Det känns som att det gick bra, mål två för mig i varje fall var att den skulle va rätt civiliserad och då mest i jämförelse med den Alfa Giulia GTV jag byggde som banbil (trackdayer), det blev den inte. Den blev en ren racer som kan framföras på väg. I varje fall för mig. Trots en del ljudisolering och tänk om bekvämligheter. Men annat händer under ett så här långt och utdraget proj. Jag har ju sett bilen i över sju år och att sen provköra lite grann i 280 mil gjorde nog att jag kände att jaha! Så blev det, haft den i en himla massa år och nu är det dags för nått annat. Med andra ord, det måste gå fortare att bygga för man tröttnar lite helt enkelt. Inget negativt i det utan bara att jag måste ha nåt och klura på. Så nytt proj har startats och tänket där att den skall bli lika bekväm som vilken modern bil som helst. Då kan jag ha den som en bekväm bil och efter att den blir klar använda den så. Plus att en P18 ser ju bra ut, det gillar jag.

Ricky hoppas jag kommer att kräma skiten ur den så den får va den tål och går som det va tänkt, fort som fan på kurvigt underlag.

Rakt fram kan man ha nått annat att åka i, gör inte en beggad Merca av typ E modell med nån fet v8 eller 12:a i typ 300 blås nästan. Och tyst o bekvämt dessutom.

Kör hårt och va konstruktiva.

/ H


De är ändå världsliga saker sa en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år

Med vänlig hälsning
Thomas

_________________
Thomas Alsterfalk
BMWCS # 04660
Citera
rschneberger
Borensberg
Här sen Jan 2016
Inlägg: 431



C311 skrev:
Håkan Haver skrev:
Kontemplerar igen,

Med tanke på hur många telefonsamtal jag fått, och mail samt ev mess om vad fan jag håller på med så kanske en fundering kring det kan ligga i pipen (ligga i röret) eller ja, vara lägligt.

Jag ville se om jag kunde bygga en för mig och för min kompanjon i projektet snygg och ball bil. Den skulle "INTE" gå in under kategorin Kitcar utan vara av egen design. Så att säga våran egen bil helt enkelt. Det känns som att det gick bra, mål två för mig i varje fall var att den skulle va rätt civiliserad och då mest i jämförelse med den Alfa Giulia GTV jag byggde som banbil (trackdayer), det blev den inte. Den blev en ren racer som kan framföras på väg. I varje fall för mig. Trots en del ljudisolering och tänk om bekvämligheter. Men annat händer under ett så här långt och utdraget proj. Jag har ju sett bilen i över sju år och att sen provköra lite grann i 280 mil gjorde nog att jag kände att jaha! Så blev det, haft den i en himla massa år och nu är det dags för nått annat. Med andra ord, det måste gå fortare att bygga för man tröttnar lite helt enkelt. Inget negativt i det utan bara att jag måste ha nåt och klura på. Så nytt proj har startats och tänket där att den skall bli lika bekväm som vilken modern bil som helst. Då kan jag ha den som en bekväm bil och efter att den blir klar använda den så. Plus att en P18 ser ju bra ut, det gillar jag.

Ricky hoppas jag kommer att kräma skiten ur den så den får va den tål och går som det va tänkt, fort som fan på kurvigt underlag.

Rakt fram kan man ha nått annat att åka i, gör inte en beggad Merca av typ E modell med nån fet v8 eller 12:a i typ 300 blås nästan. Och tyst o bekvämt dessutom.

Kör hårt och va konstruktiva.

/ H


De är ändå världsliga saker sa en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år

Med vänlig hälsning
Thomas


thumbs up

_________________
Ricky Schneberger
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
C311 skrev:
Håkan Haver skrev:
Kontemplerar igen,

Med tanke på hur många telefonsamtal jag fått, och mail samt ev mess om vad fan jag håller på med så kanske en fundering kring det kan ligga i pipen (ligga i röret) eller ja, vara lägligt.

Jag ville se om jag kunde bygga en för mig och för min kompanjon i projektet snygg och ball bil. Den skulle "INTE" gå in under kategorin Kitcar utan vara av egen design. Så att säga våran egen bil helt enkelt. Det känns som att det gick bra, mål två för mig i varje fall var att den skulle va rätt civiliserad och då mest i jämförelse med den Alfa Giulia GTV jag byggde som banbil (trackdayer), det blev den inte. Den blev en ren racer som kan framföras på väg. I varje fall för mig. Trots en del ljudisolering och tänk om bekvämligheter. Men annat händer under ett så här långt och utdraget proj. Jag har ju sett bilen i över sju år och att sen provköra lite grann i 280 mil gjorde nog att jag kände att jaha! Så blev det, haft den i en himla massa år och nu är det dags för nått annat. Med andra ord, det måste gå fortare att bygga för man tröttnar lite helt enkelt. Inget negativt i det utan bara att jag måste ha nåt och klura på. Så nytt proj har startats och tänket där att den skall bli lika bekväm som vilken modern bil som helst. Då kan jag ha den som en bekväm bil och efter att den blir klar använda den så. Plus att en P18 ser ju bra ut, det gillar jag.

Ricky hoppas jag kommer att kräma skiten ur den så den får va den tål och går som det va tänkt, fort som fan på kurvigt underlag.

Rakt fram kan man ha nått annat att åka i, gör inte en beggad Merca av typ E modell med nån fet v8 eller 12:a i typ 300 blås nästan. Och tyst o bekvämt dessutom.

Kör hårt och va konstruktiva.

/ H


De är ändå världsliga saker sa en vacker och genomklok och lagom tjock man i sina bästa år

Med vänlig hälsning
Thomas
Tack.. 😎 Du är vacker du med😃😃😃

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
Roger Waters va asbra. / H :-)

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
Mschneberger
sköv de
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1190



Tycker det är bra att håkan sålde . Nu får jag en chans att åka med i mazzarinin 😁

_________________
Markus Schneberger
Kommentera gärna

Austin mini 2,8 AWD
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=108448
Leon Cupra 2016
Citera
Håkan Haver
Ingarö
Här sen Okt 2006
Inlägg: 1444


Trådstartare
Mschneberger skrev:
Tycker det är bra att håkan sålde . Nu får jag en chans att åka med i mazzarinin 😁


Precis, och jag är glad att just du köpte. Tror du kommer att styra upp det sista.
Har klurat lite och att smaker är delade är ju rätt tydligt, i det här fallet är jag nog mer åt Knotans håll. Jag blir också stressad av att ha prylar runtikring som måste hållas i ordning. Men att som Robban må bra av att fixtrixa löpande är helt rätt det med.

Min största "måste" i hela det här är nog att jag behöver ha nått behagligt klura proj hela tiden. Då snurrar tankarna inom det området. Så länge dom tankarna är bra så mår jag bra,

Och visst har jag nu möjlighet att forcera i bra fart pga ekonomin.
Har lärt mig mycket och det är en grej som hela tiden är bland det viktigaste i byggena, och att jag nu ska bygga en bil som är så rätt att använda funktionsmässigt så jag gör det. Plus att P18 ser coola ut, det är ju en bonus.

Rätt säker på att om man skulle "diagnostiseras" så hade man alla rätt och siffor ifyllda när resultatet kom. Så i mitt fall är det nog "egenvård". Ha ha ha

Eller nä fan ett sånt test skulle man inte våga göra. Deras maskiner och testskalor skulle nog pajja ur helt.

Jag lämnar nu över till Ricky att framöver förmedla teknik och funktion kring bilen, tjong / H

_________________
Håkan Haver / Ingarö
Ex proj / Alfa bertone Iluzione
Ex proj / Mazzarini R/T
Nuvarande P3000E / P1800 driv modernisering
Citera
Mschneberger
sköv de
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1190



Håkan Haver skrev:
Mschneberger skrev:
Tycker det är bra att håkan sålde . Nu får jag en chans att åka med i mazzarinin 😁


Precis, och jag är glad att just du köpte. Tror du kommer att styra upp det sista.
Har klurat lite och att smaker är delade är ju rätt tydligt, i det här fallet är jag nog mer åt Knotans håll. Jag blir också stressad av att ha prylar runtikring som måste hållas i ordning. Men att som Robban må bra av att fixtrixa löpande är helt rätt det med.

Min största "måste" i hela det här är nog att jag behöver ha nått behagligt klura proj hela tiden. Då snurrar tankarna inom det området. Så länge dom tankarna är bra så mår jag bra,

Och visst har jag nu möjlighet att forcera i bra fart pga ekonomin.
Har lärt mig mycket och det är en grej som hela tiden är bland det viktigaste i byggena, och att jag nu ska bygga en bil som är så rätt att använda funktionsmässigt så jag gör det. Plus att P18 ser coola ut, det är ju en bonus.

Rätt säker på att om man skulle "diagnostiseras" så hade man alla rätt och siffor ifyllda när resultatet kom. Så i mitt fall är det nog "egenvård". Ha ha ha

Eller nä fan ett sånt test skulle man inte våga göra. Deras maskiner och testskalor skulle nog pajja ur helt.

Jag lämnar nu över till Ricky att framöver förmedla teknik och funktion kring bilen, tjong / H


inte jag som köpte dock . Men lillebror till ricky =)

_________________
Markus Schneberger
Kommentera gärna

Austin mini 2,8 AWD
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=108448
Leon Cupra 2016
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mazzarini RT V6 / 2018
<<   1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 136, 137, 138   >>
98 besök senaste veckan (1058921 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande