Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-01-24 Bodin Chassiteknik seminarium (bilder)
4038 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare
Trådstartare









_________________
Magnus Thomé
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator



Så känner man sig.. Väldigt mycket info på kort tid!!

Jag känner mig som en ny människa, väldigt mycket av det som jag har läst och funderat på, mycket av det som det språkas så mycket om har fått en förklaring, men jag säger inte att det är lätt att förstå för det.
Har jag tur så kan jag läsa mina anteckningar och sedan skaffa mig en massa nya problem efter det..

Kul var också att få ett ansikte på några stycken som man har haft kontakt med i digital form sedan tidigare!

Dessutom kan det nog komma fram en del roliga citat tagna från föreläsare Kjell Bodin här på forumet.. Tänker på de uttalanden om vissa konstruktörer som framkom under seminariumet..
Upplagt för en

_________________
/Anton Lillsund
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043



Jag fick svar på några frågor jag tänkt på ett tag och några jag inte ens visste om. Inte blev man mindre sugen på att modifiera bilen iallafall. Kul att höra att man inte bara har gjort fel. Men lite korvstoppning vart det allt. Klart värt att offra en dag på dock. Jag tror visst det blev lite syrebrist på slutet. Synd bara att man inte hinner snacka med alla.

_________________
bmw bmwsson
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2457



Såg ju nästan ut som om man fastnade på bild, hur gick det till?

Mycket intressant! Jag ger mig inte in de matematiska aspekterna av chassi, men teorierna runt i kring var väldigt intressanta att lyssna på!

*host*Ferdinand Porsche*host*

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1454



Det var intressant och lärorikt, fast vissa saker är så pass avancerat och krångligt så det kommer man ändå aldrig att lära sig
Lite trött nu.. nyss hemkommen efter 60 mils hemresa
Joo, roliga citat... bland annat så var ju Kjell Bodin väldigt förtjust i porsche.....

_________________
/// Mvh Ferenc Papp
Citera
Eftersnack
2004-01-24 Bodin Chassiteknik seminarium (bilder)
4038 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande