Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW 2000is touring -72
1, 2, 3, 4, 5   >>
7 besök senaste veckan (40706 totalt)
02Holma
Linköping
Här sen Mar 2011
Inlägg: 102


Trådstartare
Hejsan,
Philip var namnet, är en biltokig 19-åring som jobbar som bilmekaniker på en bmw verkstad.
Tänkte lägga upp mitt projekt som jag har hållt på med sedan januari.
Det är en BMW 2000 touring automat -72 som jag tänkte bygga race av




Bilen har stått i en lada sedan 94 och varit obesiktigad sedan 84




_________________
Philip Holmlund

Instagram: @2000is.touring

-Bmw 2000 touring -72
-Bmw 1602 -75
Citera
icecold
Stockholm
Här sen Jan 2010
Inlägg: 49



Välkommen till Rejsa!

Grymt kul med en 02 Touring till. Det finns ett par 02:or här redan och förhoppningsvis blir vi ännu fler!

_________________
Björn Philipson
-----------------
BMW 02 Touring -72
BMW 130i -06
(BMW 540i Touring -95)
(BMW 323ti -00)
Citera
Ricke_1602
Lindås
Här sen Feb 2005
Inlägg: 460



Kul projekt thumbs up himla fördel med ditt jobb också

_________________
Rikard Martinsson

Äger följande:
BMW 525 Touring - 07
*BMW 1602-71 2,2L motor
Citera
Erik.Palmgren
Linköping
Här sen Jul 2009
Inlägg: 31



Hej holmla. Kul att du hittat hit nu och slänger upp en tråd. Din bil kommer bli väldigt bra. Mvh Erik

_________________
Erik Palmgren // full gas, komma runt.
Nissan 200sx s14a
Citera
02Holma
Linköping
Här sen Mar 2011
Inlägg: 102


Trådstartare
Dags att uppdatera igen!
Har haft bilen på pallbock ett tag nu och den har varit oflyttbar,
har inte det största garaget att hålls i så det har varit rätt trångt att hålla på.
Så det vart att konstruera en vagn med hjul som jag kunde ha bilen på, vart faktiskt riktigt bra! thumbs up

Lite bilder på hur allt ser ut i nuläget.

bild på vagnen


boxar till buren håller på att tillverkas thumbs up


Fått hjälp med lite ritningar till boxarna som ska lämnas in på skärning, kommer bli bra!