Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (5691 totalt) |
_________________ Patrik Skoog |
||||
Tight är ordet (även på banan ![]() ![]() ![]() En händelserik dag på en väldigt fin bana ![]() _________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||
Ja, verkligen skitkul bana om man kan operera bort den löjliga chikanen som förstör allt vad rytm heter. Går det köra så det känns bra genom den?
![]() Hit måste vi komma igen! ![]() Även om det var ett riktigt tight tidsschema så flöt allting på bra. Jag tackar en vältrimmad organisation! ![]() ![]() Skakig incar-film (problemet inte löst, mao) från deltävling 3 finns numera på Vimeo. Hur f-n ska man komma åt Lundwall. Snabb rackare... ![]() http://vimeo.com/24673024 Utförlig racerapport kommer i min biltråd när det blivit svalare ute. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
massa bilder, zippade
![]() http://www.mmotorsport.se/index.php? EDIT: Jag fixade så länken funkar /Magnus T ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Flyttade länken hit också ![]() _________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||
![]() Det går tom att få till den med connecting 4hjulsdrift ![]() Du får följa med oss och träna varje vår och höst (eller på nån av FMKs träningar, nästa den 22e juni). |
||||
Det låter bra det! Ska vi leka följa-Niklas vid tillfälle då? ![]() Nu ska jag framledes inte göra några stora ingrepp på bilen så att jag istället kan komma iväg och träna. Tror det gör större nytta... ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Kommer den någonsin till start så kommer den märkas på ett helt annat sätt än Per's 635:a. L-Å's bil är BMW Cup grymmaste bygge i alla kategorier. Inget är lämnat åt slumpen... -hoppas vi får se den snart. ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Det jag misstänkte. Såg i resultatlistan också att det inte var Lars-Åke. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Alla mekaniker i BMWSC får väl åka hem till Lars-Åke och hjälpa honom att bli klar... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (5691 totalt) |