Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
SÄLJES: BMW 320i E36
1 besök senaste veckan (2967 totalt)
Eric Ekman
Gislaved
Här sen Sep 2005
Inlägg: 19


Trådstartare
Säljer mitt tilltänka banprojekt pga ändrade planer. Har hunnit med en trackday på Anderstorp med den och den fungerade klanderfritt. Karossen gått runt 19000 mil och har väldigt lite rost. Måste givetvis tas med transport och det kan du få låna inom rimliga avstånd. Bilen är raceready, nyckelklar bara att släppa av på banan och köra! Felen som jag kan komma på är att lacken sätt bättre dagar, karossen har några bulor men över lag fin.

- Sparco sprint stol
- Sparco 3" med quickrelease
- ToORA Grid
- Snap-off
- Halvbur
- TOYo R888
- KN filter i luftboxen
- Egenbyggt avgasystem låter mumma och klarar Db kraven
- Sänkt
- Ny olja och filter (gått 1 rejs)
- Nyrenoverade bromsar runt om, med nya skivor fram, nya belägg fram och bak. Skivorna bak behövdes inte bytas så dom följer med.

Perfekt bil för den som vill ta upp banrejsing med lite billigare budget och driftsäker bil.









Prisidé: runt 25,000kr men är det för högt får du säga till och ge en bud, jag är öppen för förslag! Allt går att diskutera och jag kan plocka bort utrustning och dra ner det.

Bilen finns 4 mil från Värnamo, Gislaved och Hyltebruk. Mittimellan allt

eric@ceprodukter.se
070-6671189
eller pm går bra!

_________________
EVO X
Citera
Lindegren
Falkenberg
Här sen Apr 2007
Inlägg: 173



Finns de papper på bilen? Tänkte om man kunde börja köra direkt ? Eller måste man fixa intyg eller liknande?

_________________
Andreas Lindegren
Citera
Eric Ekman
Gislaved
Här sen Sep 2005
Inlägg: 19


Trådstartare
Finns tyvärr ingen vagnbok men det ska inte vara några problem att få utfärdat enligt dom jag talat med på ARC. Jag har enbart planerat denna säsong som "träning" och skulle få vagnboken ordnad nu till vintern men tänkte nu att någon annan kunde ta vid projektet.

Men du behöver ju varken vagnbok eller något sådant för träningspass eller trackdays.

_________________
EVO X
Citera
Torbjorn968
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 225



Besiktigad?

_________________
Torbjörn Linderson
Citera
Eric Ekman
Gislaved
Här sen Sep 2005
Inlägg: 19


Trådstartare
Torbjorn968 skrev:
Besiktigad?


Av SBP? Nej.

_________________
EVO X
Citera
Eric Ekman
Gislaved
Här sen Sep 2005
Inlägg: 19


Trådstartare
Sänker till 20,000kr .. Bara delarna som jag stoppat i under vintern är nästan värda detta! Nästa söndag är det heldag på Anderstorp med TPC, synd o missa utan bil

_________________
EVO X
Citera
Eric Ekman
Gislaved
Här sen Sep 2005
Inlägg: 19


Trådstartare
SÅLD

_________________
EVO X
Citera
SÄLJES Banracingbilar
SÄLJES: BMW 320i E36
1 besök senaste veckan (2967 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande