Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1479 besök totalt |
Re: FORMULA 1 ENI MAGYAR NAGYDIJ 2011
Ja det är ju frågan. Han kan ju dyka och falla som en sten när som helst verkar det som. På samma sätt dominera nästan OM allt går hans väg? Den stora frågan är ju hur Alonson och Ferrari går denna helg. Ännu större mysterium blir ju OM Vettel fortsätter "safeköra" och tappa gnistan. ELLER om det bara var tillfälligheter? _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Hoppas Vettel rycker upp sig och visar lite mer glöd än sist. Även om jag håller honom som favorit känns det både märkligt och trist när han fastnar en bit ner. Han har en del kvar att bevisa när det gäller uppkörningar och omkörningar även om hans omkörning av Button i Melbourne platsar på min topp 3 lista över årets omkörningar...
Dags att Renault tar några kliv framåt igen tycker jag, känns som det gått stadigt nerför där sen den fina inledningen av säsongen. _________________ Anders Igelström |
||
Re:
Även om vi håller på olika läger instämmer jag helt med dig. Kan iaf bli ganska intressant framöver och nu i Ungern! _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Vettel känns endast snabb i bästa bilen längst fram
kommer han i trafik är han en rullande olycka på väg att hända om han försöker ta sig upp i fältet.... ![]() Ska bli kul att se han motbevisa detta framöver om han inte skärper sig & startar längst fram helgen blir spännande ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Re:
Kul kval med ett, om än bekant, mycket oväntat resultat. Trodde verkligen inte att Vettel skulle ta det och jag är djupt imponerad av tiden han lyckades vrida ur bilen.
Även om jag till viss del håller med om att Vettel har en del kvar att bevisa fortsätter jag tjata om att det faktiskt bara finns 2 förare i årets startfält som vunnit i något annat än den för tillfället bästa bilen och det är Vettel i Toro Rosso och Button BAR. Vettel har även gjort åtminstone en hyffsad uppkörning på Silverstone från sista till 7e förra året. _________________ Anders Igelström |
||
Vilken uppkörning av Buemi.
![]() Hoppas det inte blev allvarliga skador på funktionären när Heidfeld:s bil "exploderade". _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1479 besök totalt |