Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
604 besök totalt |
Användarnamn/signatur
Jag tror att det är dags att ta upp detta igen... Fortfarande är det många som inte följer reglerna kring namnet. Även en del gamla rävar bör ta åt sig... Jag har PM:at ganska många senaste tiden och hittar nya syndare ![]() Ni som vet med er att ni syndar kan väl vara snälla och fixa till det? Tack! ![]() Utdrag ur reglerna: "2. om du vill vara anonym så har du kommit fel. Här måste du stå för vem du är och vad du skriver. om du inte heter något alltför vanligt så registrera dig helst med ditt fullständiga namn (dvs hela namnet, både för och efternamn). Men det går även bra att registrera sig med alias typ ("PelleP", "TurbOJohan" osv...) om du inte registrerat dig med ditt fullständiga namn så måste du ha hela ditt namn som signatur i alla dina inlägg. (Dvs, skriv in hela ditt namn som signatur på sidan "Mina inställningar" så det blir automatiskt) om du på inga villkor vill ha ditt fullständiga namn synligt så är det ABSOLUT minimum med ditt förnamn plus initialen i ditt efternamn." _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
604 besök totalt |