Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2011-10-23 Bilder från Mantorp park 997st
2422 besök totalt
rallybilden
Skänninge
Här sen Okt 2011
Inlägg: 10


Trådstartare
Bilder från Mantorp park 997st. fick jag i hopp mellan 10,00 - 21,00.
Bilderna hittar ni på http://rallybilden.se klick på bilden så kommer ni vidare sedan på media bilder avsluta med ett klick på banracing så är ni framme




Ja det är ok att länka bilderna (men jag är hård när det gäller STÖLD! Därför gör jag ett special pris till er som körde!
om jag har fotat en bil typ 20/40 gånger eller mer så betalar ni enbart 500kr för alla bilder i digitalt utförande under 20 bilder så diskuterar vi fram något bra.

ERBJUDANDE SOM GÄLLER PÅ ALLA BILDER
UTAN MARKNADSNATTA FRAM TILL
2011-11-30 PÅ DIGITALA BILDER
STORLEK 4288 x 2848 PRIS 50KR.ST
ISTÄLLET FÖR 250KR. ST.

_________________
Egon Kjernell
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



snygga thumbs up

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

Shyssta bilder, lägger upp länk till några där Bisting kör den sladddbenägna nästan-gratis-från-england-M3'an Inte släppa gasen, bara styra emot och hålla ner





Hoppas det är okej att länka till några av alla fina bilder!

_________________
Magnus Thomé
Citera
rallybilden
Skänninge
Här sen Okt 2011
Inlägg: 10


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Shyssta bilder, lägger upp länk till några där Bisting kör den sladddbenägna nästan-gratis-från-england-M3'an Inte släppa gasen, bara styra emot och hålla ner





Hoppas det är okej att länka till några av alla fina bilder!



Ja det är ok att länka bilderna (men jag är hård när det gäller STÖLD! Därför gör jag ett special pris till er som körde!
om jag har fotat en bil typ 20/40 gånger eller mer så betalar ni enbart 500kr för alla bilder i digitalt utförande under 20 bilder så diskuterar vi fram något bra.

ERBJUDANDE SOM GÄLLER PÅ ALLA BILDER
UTAN MARKNADSNATTA FRAM TILL
2011-11-30 PÅ DIGITALA BILDER
STORLEK 4288 x 2848 PRIS 50KR.ST
ISTÄLLET FÖR 250KR. ST.

_________________
Egon Kjernell
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

Såg på din hemsida att du satt i lite knipa kring fotoutrustning, är det ett aktuellt dilemma eller är den en äldre text som ligger kvar? Gissar att det finns flera som gärna ställer upp med lite ekonomiskt stöd, speciellt om de får kanonbra bilder som bonus i utbyte thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
rallybilden
Skänninge
Här sen Okt 2011
Inlägg: 10


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Såg på din hemsida att du satt i lite knipa kring fotoutrustning, är det ett aktuellt dilemma eller är den en äldre text som ligger kvar? Gissar att det finns flera som gärna ställer upp med lite ekonomiskt stöd, speciellt om de får kanonbra bilder som bonus i utbyte thumbs up


Nej det är ingen gammal text det började bråka för mig när jag var på SM i Katrineholm för några veckor sedan. Den tappar kontakten med kameran och ger fel värden. Kör jag med blixt så händer det väldigt ofta att den talar om för blixten att jag har ett 85mm glugg på, men i verkligheten så har jag ett 200mm glugg, Jag hadde med mig hem ca 2100 bilder och tyckte att ca 970 bilder gick att andvända. Så det kommer att ta lång tid inan jag har fått i hopp mina 18000/19000kr.

_________________
Egon Kjernell
Citera
Eftersnack
2011-10-23 Bilder från Mantorp park 997st
2422 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande