Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1977 besök totalt |
Sveriges nya motorprins
Återväxten är tryggad! ![]() om han har talang eller inte återstår väl att se - men varför inte? Dessutom kan vi väl alltid hoppas att intresset för hästhoppning & golf & segling hos näringslivets toppar "förskjuts" mot motorsport. - Mer banor åt folket! ![]() _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||
Det jag såg så vart det mkt "bambi på hal is" när han körde. Har dock inte sett honom på asfalt. För att förtjäna titeln "motorprins" så tycker inte jag att det räcker med ett intresse av bilsport. Då måste man vara ganska bra på körning samt ha nån eller ett par bilar för ändamålet. KAnske Philip har, men det TROR inte jag han har. "Pappa fixar
![]() _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||
Hörde att han gjorde bra ifrån sig när han provkörde "Flashens" Volvo...
Att han sen tagit licens (med hjälp av Peggen??) gör ju sitt till. Han kanske gör som syrran sin och dyker upp under pseudonym på någon tävling ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
Det där med att tävla under pseudonym verkar populärt i kungafamiljen... ![]() Nån som vet vad det var för bilar Berra rejsade med? |
||
Brinner man ordentligt för det så blir man oftast bra på att köra genom att öva.... Så brinner han verkligen för det så blir det säkert bra! Han lär ju inte ha problem att fixa tillfällen att få köra allt möjligt :woot:
Han får köpa lösmustasch o komma på lite banträffar osså ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1977 besök totalt |