Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Porsche 911 sc 1982 SÅLD
2733 besök totalt
pdahlborn
Stockholm
Här sen Mar 2010
Inlägg: 20


Trådstartare
Anledningen till att jag säljer bilen är att jag köpt en 996 cup. Så jag har inte tid att pyssla om två bilar.
Det som är gjort är nya bilstein stötdämpare sportmodell. turbostavar bak, stälomspunna bromsslangar.
nya belägg standard, shortshift, heigohalvbur, sparco stolar luisi mocaratt, nytt innertak.
fabspeed avgassystem utan värmekammrar , nyrenoverad vllåda(perrys motor) ma 3-400mil.
och div smått slangar oljerör mm
Bilen behöver nya mattor invändigt och en ny lack. Det finns en ny RS front oh bakdel i glasfiber även
fronthuv. Även sk ankskärt och turbovinge.
Bilen går bra jag har kört på banträffar och nede på nürburgring funkat utmärkt.
Pris förslag? SÅLD

_________________
Pär Dahlborn
Citera
@lex
Rimbo
Här sen Dec 2002
Inlägg: 171



pdahlborn skrev:
Anledningen till att jag säljer bilen är att jag köpt en 996 cup. Så jag har inte tid att pyssla om två bilar.
Det som är gjort är nya bilstein stötdämpare sportmodell. turbostavar bak, stälomspunna bromsslangar.
nya belägg standard, shortshift, heigohalvbur, sparco stolar luisi mocaratt, nytt innertak.
fabspeed avgassystem utan värmekammrar , nyrenoverad vllåda(perrys motor) ma 3-400mil.
och div smått slangar oljerör mm
Bilen behöver nya mattor invändigt och en ny lack. Det finns en ny RS front oh bakdel i glasfiber även
fronthuv. Även sk ankskärt och turbovinge.
Bilen går bra jag har kört på banträffar och nede på nürburgring funkat utmärkt.
Pris förslag? 130' ???

//Pär
[/img][/url]


Såld thumbs up

_________________
//Alexander Modenius
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Porsche 911 sc 1982 SÅLD
2733 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande